Waarschijnlijk niet. Het is een makkelijk cadeau als je niks weet of als aanvulling op iets anders omdat het goedkoop is
Altijd mokken cadeau hoeft ook niet. Maar ik drink ook geen koffie, thee of iets anders warms, maar drink altijd uit een mok (water, limo, sap, melk) Vind dat echt het fijnste.
Ik zou alleen een goede minimalist zijn in spullen voor de keuken. Ik gebruik altijd hetzelfde glas en verder mij chilly’s drinkfles.
Het gebeurt helaas wel vaker dat ik doorgeefcadeautjes van haar krijg, meestal ook verzorgingsproducten maar dit was echt wel een nieuw dieptepunt.
Heeeeeel veel mensen gebruiken maskertjes! Dus die denken vast dat ze anderen daar ook een plezier mee doen.
Verkoop ze hier
Het komt zelden voor dat ik iets niet leuk vind , maar wel ooit als kraamcadeau een verwassen jongenstruitje gehad van een tante en haar dochter, ik durfde er op dat moment niets over te zeggen (dacht dat mijn ogen me bedrogen) Mijn schoonmoeder later wel en dit heeft tot een jarenlange breuk in de familie geleid
Oh wauw, was er wellicht een bijzondere reden om zoiets cadeau te doen? Zaten ze krap bij kas of hebben ze er nooit een verklaring voor gegeven?
Ik vermoed eerder jaloersheid, omdat er na zoveel meiden eindelijk weer eens een jongetje in de familie kwam.
Ik kreeg ooit ijscoupes van mijn vriend. Toen we denk ik een paar maanden dateten. Dit werk, maar dan gekleurd en van de Blokker. Geen idee waarom ook. Woonde nog thuis toen. Het is hem wel vergeven, we zijn inmiddels 14 jaar verder.
Overigens is/was ie heel erg van cadeautjes voor verjaardag of kerst geven die gewoon voor het huis waren. Eetkamerstoelen of een lamp ofzo
Oh de gekleurde hebben wij thuis ook jaren gehad! Vond ze best mooi altijd haha
Geen jammer cadeautje maar meer een jammere cadeautjes gever. Mijn moeder kan niet geheimhouden wat ze voor kerst cadeaus heeft gekocht dus ik weet al precies wat ik krijg. Nu ben ik er erg blij mee maar juist het uitpakken en niet weten wat er in zit is altijd zo leuk
Vragen of hij m soms wilt lenen
Mijn vriend heeft een kerstkadootje voor me, maar is bang om in dit topic te eindigen. Ik ben heel benieuwd.
Ben even ah teruglezen. Was het echt een cheapass bakje als in; plastic oud ijsbakje (vroegere verpakking etenswaren) of wel echt een (nep) Tupperware opbergbakje van action of appie? Zo ja dat laatste, ik neem heel graag eten mee, of geef het mee maar de specifieke bakjes-systematiek (met name hoe ik het opberg thuis in de la) must not be destroyed! Hoe goedkoop ook. Ik had zomaar deze vriendin kunnen zijn
Om deze reden bewaar ik bakjes van categorie 1 zodat ik het niet erg vind als ik het lege bakje nooit meer terug krijg
Gisteren een spel gekregen wat ik al had, terwijl ik dus juist de uitbreiding op mn lijstje. nl had gezet. Sad. Ze had niet goed gekeken zei ze en geen bon meer. Zucht en ik weet nu al dat ze ook geen screenshot v dr bankbetaling gaat maken.
Ah wat jammer. Heb je gevraagd of ze een screenshot wil maken?
Misschien is hier een geïnteresseerde die het spel over wil nemen? Maar wel irritant zeg
Wow haha wie is dat dan die niet mee wil denken? Ver familielid ofzo?
Mijn zusje notabene. En ik ging eerst nog aan mijzelf twijfelen van; heb ik wel de goede versie op het lijstje gezet? Ook bewust lijstje gedeeld in de fam.app (met direct link!!) zodat ze niet zelf action/kwamtum troep zouden kopen.
Zucht
Maar… vanmorgen op MP gezet. Uur later verkocht aan een bewoner in de buurt. Hatsa tientje rijker. Hij blij, ik blij.
En het erge is…mijn zusje is morgen jarig en die krijgt 2 vette cadeaus van ons. Maarja, je moet jezelf niet vergelijken met anderen. Toch