En dan ook gelijk 100 ml
Haha hét lievelings parfum (naast Sun) van mijn moeder van 58.
Echt? Haha, zal ik hem naar je opsturen? Ik doe er toch niks mee. Of misschien kan ik het eens op het station aan je geven
Edit: of ik kom het brengen, kan ook. Volgens mij woon je dichtbij m’n opa en oma als ik het goed onthouden heb.
Ohhh wat lief!!
Ik stuur je even een privé berichtje
Deze heeft mijn zus speciaal besteld zodat mijn nichtjes hem konden geven. Wel superlief! Ik heb hem nu op de vensterbank een beetje verscholen achter een plant staan.
Haha oh jee wat heftig! Wel lief van je nichtjes. Wel erg heftig
Die laatste zin
Ik vraag me af wie de eerste was die zo’n bord heeft verzonnen.
Iemand die dit niet serieus bedoelde denk ik
Ja is heel schattig maar ik wil hem echt niet ophangen. Een beetje flauw van mij wel. Maar omdat het zo lief is heb ik hem toch maar op een onopvallende plek neergezet
Vind ik helemaal niet flauw haha. Ik heb dat ook met een schilderij van mijn moeder. Die staat in de berging en telkens als ze komt halen we m eruit en zetten we hem in huis neer
Hahaha, en lorelay moet dan toch die kapstok komen brengen ofzo?
Het is in ieder geval een zeer politieke oplossing
We hebben ook een keer twee vogelpoot kandelaars van haar gekregen. Echt intens lelijk. Zoals hieronder, maar dan ‘natuurgetrouw’ dus de benen zwart en de poten oranje-achtig. Nog erger.
Hebben ze ook lang bewaard voor als ze langs zou komen maar toch besloten dat we ze ook als ze er is, niet in huis willen
Hahaha oh gut we hebben dit laatst aan een vriendin gegeven omdat het het enige betaalbare op haar verlanglijstje was
Owh ik vind zoiets wel heel gaaf ook met zwart en oranje Verkoop t door zou ik zeggen
Ik kreeg vroeger van een vriendin voor mijn verjaardag van dit soort beeldjes van de blokker en marskramer
Zij had hiermee zelf haar hele kamer vol staan, dus ze vond dat zelf duidelijk erg mooi, Maar ik heb letterlijk nooit zoiets gewild of aangegeven dat ik dit mooi vond Het past ook echt totaal niet bij me.
Door dat soort dingen ben ik wel eens bang dat ik mensen ook wel eens cadeautjes heb gegeven die ik zelf erg leuk vond maar waarvan zij denken WAAROM??? Als ik dat zou weten zou ik het natuurlijk nooit doen maar die vriendin had duidelijk ook geen idee
Aaah dat hertje is nog leuk, maar die elfenbeeldjes… nah
Ik vind dat hertje best schattig, maar ik zou het echt nooit in mijn huis zetten het is best wel specifiek qua stijl.
Maar dat is ook zo moeilijk aan interieurdingen als cadeau, dat is zo smaakgevoelig.
Haha ik ook, misschien is dat waarom ze dacht dat ik ze mooi zou vinden
Ik kreeg ooit als verjaardagscadeau van een vriendin een zelfgemaakt etenswaar, maar toen ik het aannam en in mijn koelkast wilde stoppen zei ze dat ze het bakje wel terug wilde. Eeh ok, het was ook gewoon een simpel cheapass bakje.