Haha denk het ook. Maar hun zoontje is ook maar 4, bijna 5. Het is een Star Trek game met vliegtuigje erbij om ermee te besturen denk ik.
Ik kreeg vandaag deze voucher voor de workshop cadeau van een vriendin. Dacht eerst dat het een grap was. Zal wel een gezellige ochtend worden maar no way dat ik zo’n bord ga ophangen in huis
Ik dacht inderdaad dat ik een eigen tekst mocht kiezen maar er staat bij dat je daar extra voor moet betalen😂 Het idee van een workshop is leuk denk ik dan maar haha. Hoop maar dat de hapjes lekker zijn
Bord overschilderen als je thuis bent
Hahahaha omg wat erg dat je niet eens zelf mag bepalen wat voor tekst je erop zet het zal vast een gezellig moment samen zijn
Geef na de workshop je zelfgemaakte bord aan die vriendin als cadeautje. Kan ze hem zelf ophangen
Neee dan krijgt zij vast die andere, en vraagt die vriendin er naar wanneer ze het thuis niet ziet hangen
Jammer dat je je eigen tekst niet mag kiezen, dan had je er dit van kunnen maken
sjemig, hoe willen ze je tegenhouden om je eigen tekst te kiezen…
Ik begrijp het ook niet. En dan in de kleine lettertjes zetten dat eigen tekst extra geld kost. Wat maakt dat mens het uit wat ik op mijn bord verf? Kan niet wachten om over een tijd het resultaat te posten
Dit is echt een bizar cadeau haha. Al ben ik nu al benieuwd naar het resultaat.
Ze zullen we stencils oid met een aantal teksten hebben gemaakt, dus dat ze er dan speciaal eentje voor jou moeten maken als je zelf wil kiezen
Vond je het niet shocking dat je vriendin dit echt leuk vindt? Was het zomaar een cadeau of ben je jarig?
Het is een verjaardagscadeau. Ze heeft een hele andere smaak dan ik, dat is me ondertussen duidelijk geworden haha. Maar verder is het een lieverd hoor en goed bedoeld
Hahaha dat cadeau! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt super grappig zou vinden als een vriendin mij dat als cadeau zou geven, maar dan alleen als het sarcastisch bedoeld was - en neem aan dat dat niet zo is?
Ik weet niet meer wie het was maar iemand op dit forum vertelde dat ze met een paar vriendinnen een Bob Ross-schildertutorial had aangezet en schildersezels en wijn had gekocht en dat dus een avond had gedaan - en ik ga dat binennkort nu ook doen met een paar van mijn vriendinnen - vond het echt een super grappig idee! Ik hou wel van dat kneuterige
Was dat niet @Zemraluani? Ik heb dat toen ook nav dit forum gedaan en was echt super geslaagd. Al was het schilderen wel stressvoller dan ik verwacht had, bob heeft er flink het tempo in! Nog steeds erg blij met het resultaat ook, leuke herinnering aan die middag
Omg dit is echt best mooi nog! Ik ben echt acreatief dus ben bang dat mijne echt heel erg lelijk wordt - maar dat is ook weer een deel van de lol natuurlijk!
Oh dit is ook het eerste wat ik schilderde na groep 8 zo’n beetje, dus volgens mij heb je al redelijk snel resultaat! Ik vond het ook heel leuk iedereen zn resultaat met elkaar te vergelijken, bij sommige had je echt totaal niet het idee dat we hetzelfde filmpje hadden gekeken
Echt een leuk idee! Erg mooi schilderij
Yes wij doen dat elk jaar