Aaah arme @Softijs
Ik ben 3 keer geweest, loved it en zou zo nog 3 keer gaan.
Woow ja ik vond soldaat van oranje echt heel erg mooi, zou zo nog eens gaan.
Ik ook
Ja ik vond het eigenlijk best saai, sommige stukken duurde zo lang dat ik bijna in slaap viel. En ik vond het slecht geacteerd. (Misschien impopulaire mening)
Gewoon ook echt alweer 10 jaar geleden⊠and yet it still continues
Elke paar maanden staan er 2 sets andere acteurs, dus misschien had je net een mindere ploeg. Ik had ook 1 van de 3 keer een mindere.
Hahaha ik maakte ook maar een grapje
Niet echt een jammer cadeautje, maar hier kwam laatst een vriend mee aanzetten
Hij spreekt overigens geen nederlands, en ik houd van bier, dus hij zag zelf het probleem niet
Hahahahahaha, de plaatjes deden geen belletje rinkelen bij hem?
We hebben vandaag de 4e verjaardag van mijn zoontje gevierd. Van mijn broertje en schoonzus heeft hij een spel met bijhorende vliegtuigje gekregen wat je moet gebruiken icm met Nintendo switch. Kom op. Zoontje is net 4. Die heeft natuurlijk geen Nintendo switch
Wtf wat een raar cadeau joh!!
Gewoon vragen of de switch er ook bij zit
Huhhh dus hij heeft een spel voor de switch gekregen, zonder dat hij die ĂŒberhaupt heeft?!
Geliciteerd met je zoontje!
Zeggen dat je met kerst minstens een nintendo switch lijst verwacht van âmaarâ 200 euro. Wat een raar cadeau dan.
Wisten ze dat zelf wel? Straks dachten ze: oh leuk een vliegtuigje?
Wat een geloof in de mensheid
Haha uhm. Geen idee. Er staat ook echt voor de leeftijd 8+op. Ik heb mân broertje maar geappt met of hij het evt kan omruilen voor iets anders want 1) zoontje heeft geen Nintendo switch 2) zoontje is echt te jong voor dit soort speelgoed. Toen zei hij ja mân vrouw heeft het gekocht zal het haar vragen. Mijn ervaring is dat je dan niks meer hoort. Vind dat ontiegelijk irritant. Vorig jaar kwam hij zonder een cadeau naar de verjaardag. Dan is dit al soort van vooruitgang.
Misschien is het een doorgeefcadeau Welk spel is t dan? Misschien kun je het hier verkopen hahahh