Het jammere cadeautjes topic

Mijn ex liep me weken lang op te hypen over het cadeau wat hij voor mijn verjaardag had gekocht. Hij moest het met de auto ophalen, want het was groot. Hij bleef er maar over doorgaan. Dus ja, ik was EXCITED…

…was het een Ikea LACK tafeltje. Omdat hij dacht dat ik mijn hocker wel eens wilde vervangen voor een échte salontafel.

136 likes

Hahahahaha Ik voel je teleurstelling

Is dat niet dat Uber goedkopen tafeltje van 5 euro?

3 likes

Ja. En hij was echt heel trots dat hij dat bedacht had en ook echt was gaan halen. :pleading_face: Ik ben echt niet ondankbaar en materialistisch aangelegd maar toen moest ik toch wel even slikken

8 likes

Snap ik helemaal! Zou ook teleurgesteld zijn.

En heb je de hocker nog vervangen voor dat tafeltje dat zo licht is dat het gelijk alle kanten op schuift? :joy:

1 like

Nee. Hij zag mijn teleurstelling (terwijl ik echt blij prbeerde te doen) en heeft hem boos meegenomen naar huis. Toen voelde ik me echt schuldig maar wel blij

28 likes

Ik heb ook ooit zo’n cadeau gekregen. Het was een lelijk groene slangenleren tas wat werkelijk in geen enkel opzicht mijn naam erop had staan. Toen ik het uitpakte kon ik mijn teleurstelling echt niet verbergen. Ik begrijp tot op de dag van vandaag niet hoe mijn zus met die misser kwam aanzetten. We kunnen er inmiddels wel een soort van om lachen.

1 like

Ik heb een keer als verjaardagskado van vrienden zo een Ikea kinderstoel gekregen omdat ik geregeld op hun dochter oppastte.

135 likes

Is het daarom ook je ex nu?

5 likes

Ik had van mijn ex schoonouders ooit een Michael Kors portemonnee gekregen voor kerst… foeilelijk en nep uit Turkije. En dat terwijl zij zelf heel erg van de duurdere (echte) merken zijn

7 likes

Dit is al lang geleden gebeurd, maar moet nog steeds lachen als ik eraan denk. Vriendin A had voor haar verjaardag een spuuglelijke lamp gekregen van Vriendin B. Natuurlijk zei ze dat niet tegen haar, maar iedereen dacht echt, oeff blij dat ik niet dat cadeau gekregen heb. Vriendin C zei nog voor de aardigheid, leuk! Zij was paar weken later jarig. Raad eens wat zij van vriendin B voor haar verjaardag had gekregen… :joy:.

49 likes

En jij hebt sindsdien altijd die kinderstoel in een hoekje van je kamer? :joy:

2 likes

Nee, dat is hij omdat hij tussendoor lag te wippen met zijn collega :smiley:

Ja, hij is wel gedegradeerd naar plantenstand ondertussen.

5 likes

Leuke jongen!

2 likes

*geupgrade bedoel je :sunglasses:

1 like

Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop hoor. Ze snappen toch zelf ook wel dat dit eigenlijk een cadeau voor henzelf is, zodat jij nog beter op HUN kind kunt passen. Ik snap niet hoe je zo kunt zijn :joy::sweat_smile:

10 likes

Ik vond het al erg dat ik voor MIJN verjaardag een knuffeldoekje kreeg voor de (toen) zeer prille vrucht in mijn buik. Maar dit is gewoon nog een overtreffende trap van triestig cadeau.

3 likes

Het kwam inderdaad ook echt van pas.
Maar ik pas gratis op, dus die investering van 16 € hadden ze er zo uit.
Bloemen en chocolade erbij vond ik het minimum.
Maar goed, nog altijd vrienden en straks blijft hun kind weer slapen.