Het jammere cadeautjes topic

Van een bepaald ziekenhuis? Vriendin van mij heeft die ook gehad als presentje haha

1 like

Dat gaat helaas niet maar dat was wel wat ik meteen geprobeerd heb voordat een groot deel van het pakket bij het vuilnis werd geparkeerd :crazy_face:

@Skadi Nee dat niet maar het kan wel ongeveer hetzelfde zijn natuurlijk, er zit vast een bedrijf achter dat deze tassen als pakket levert aan wie ze maar wil

Laatst had ik met een vriendin thuis afgesproken en ik had teveel soep gemaakt,dus nodigde ik haar uit om meteen maar te blijven eten.Ik heb super mooie vintage kristallen kommen waar ik altijd soep uit eet,en mijn vriendin zei “wat een armoedige bedoening zeg met die kommen”.Nou en bedankt.Krijg ik een week later van haar deze kommetjes met de opmerking “heb je tenminste fatsoenlijke en mooie kommetjes”.

Over smaak valt niet te twisten natuurlijk maar ik vind ze echt afschuwelijk.Sowieso alles met roze en blauw komt mijn huis niet in.En er past ook geen kut in zo’n kommetje.Moest ook wel een beetje lachen want dit is zo erg haar eigen stijl,gevalletje ‘wat ik vooral zelf heel leuk vind’.

210 likes

Wat een idiote opmerking ook van haar?

2 likes

Wat raar joh! Heb je ze teruggegeven?

2 likes

ik eet honderd keer liever uit mooie vintage kristallen kommen dan deze dingen, haha.

3 likes

Dit had ik denk ik leuk gevonden toen ik op kamers ging of zo, net als dat blond servies. Maar nu, pijnlijk. Snel maar “per ongeluk” laten vallen.

4 likes

Omg en ook de opmerking: armoedige kommen. Het zijn jouw kommen haha je dwing haar niet er 24/7 uit te eten :sweat_smile:

Volgende keer als ze komt alles wat ze te eten en te drinken wilt in haar lelijke kommen doen. En zelf van je eigen mooie servies gebruik maken.

3 likes

Hahaha koffie, wijn, toastjes brie - alles in die kommen :joy:

11 likes

Hahah ja :joy: je vond ze toch zo mooi? Kan je er extra van genieten :joy:

1 like

Dit zijn toch kinderkommetjes?

5 likes

Gatver die zou ik echt linea recta naar de kringloop brengen. Zelfs binnen die stijl vind ik deze extreem lelijk

10 likes

Hahaha ik had dit complete servies toen ik 19 was. Amper gebruikt.

Hahahaha ik moet echt hardop lachen om dit allemaal

Het is dat je zegt dat dit echt haar eigen stijltje is want anders zou ik dit echt gedacht hebben dat het een trollactie is. Anders had ik mooi nijntje peuterbestek cadeau gegeven voor haar verjaardag. :upside_down_face:

8 likes

Ik ben nu echt wel heel erg benieuwd naar jouw kristallen kommen!

8 likes

Ik wil ze ook zien!

En wat een bizarre actie van je vriendin! (@macaron)

1 like

@macaron misschien kun je haar dat boek ‘Hoe hoort het eigenlijk’ geven. Bij iemand mogen eten en dan het servies armoedig noemen. Wat een lef. :rofl:

10 likes

Ja kon je sparen bij de coop :rofl:

2 likes

Ja haha! Hele buurt spaarde mee voor me :joy:

1 like