Het jammere cadeautjes topic

:frowning::frowning:
enige plek die ik nog kan bedenken is de verwarming. of magneetverf kopen en daarmee je koelkast beschilderen :joy:

1 like

Ik heb om die reden dit in mn keuken gehangen.
Whiteboard voor boodschappen en onderaan alle magneten van waar ik ben geweest met mn verloofde.

21 likes

Ja eens, ik neem ook altijd iets mee voor mensen maar niet een specifiek souvenir waar een naam van een plaats op staat haha

2 likes

Lijkt me ook. Ik heb in een souvenirwinkel gewerkt en het lijkt me sterk dat mensen voor 100 euro aan magneten en sleutelhangers voor zichzelf kopen, haha. (Hoewel het ook een cultuurdingetje is natuurlijk, Aziaten kopen vaak echt voor elke vage kennis een prulletje).

1 like

Haha nou wij hebben dit dus gedaan!
Mijn man maakt er een sport van overal waar ie komt voor een optreden of vakantie een magneet mee te nemen. Maar toen kregen we in het nieuwe huis een inbouwkoelkast. Dus nu zit er magneetverf op die deur voor alle magneten. (Oude keuken hoor, dus niet dat we een nieuwe meteen verbouwt hebben ;)).
En het favo spel van onze neefjes en nichtjes is ze van de koelkast naar de verwarming die ernaast hangt verplaatsen :joy:

1 like

Als kind vond ik het ook heerlijk om de magneten vd koelkast deur naar de zijkant te verplaatsen en weer terug. Denk door het gevoel van de weerstand, het klikken en het past altijd!

1 like

Mijn nichtje krijgt van de familie altijd magneten van plekken waar wij zijn geweest en die heeft ze op een gigantisch magneet bord geplakt haha. Denk dat ze 75 van de 100 plekken zelf nooit is geweest :joy:

32 likes

Dit is echt mijn droom :’) Alle plekken waar ik zelf ben geweest hangen op mijn koelkast en de rest hangt op de wc. Het is mijn bejaardendroom om een souvenir koelkast magneetjes museum op te richten! Ik heb onder andere en magneetje uit Iran en Noord Korea.

Insert foto van mijn wc haha.

19 likes

Haha zo leuk al die magneetjes haha. Wij nemen van elke plek waar we zijn geweest een mok mee. Heb inmiddels al een hele verzameling en vind dat ook echt heel leuk. En is nog een nuttig voorwerk ook. Heeft niks te maken met jammere cadeaus maar wilde het even kwijt haha

1 like

Hahaha zooo leuk!! De verzameling van mijn nichtje is origineel van mijn oma, maar na het overlijden van mijn oma heeft mijn nichtje de verzameling overgenomen en zijn we met de familie nog fanatieker gaan sparen :joy:. Doel ook van de vakantie is altijd ene magneetje te vinden haha

4 likes

De schoonmoeder van m’n broer is echt koning van de rare ( niet mooie) cadeaus.
Haar dochter is november jarig en ze koopt het hele jaar door cadeaus voor haar verjaardag die ze dan opstuurt ( woont in het buitenland) en m’n broer moet verstoppen tot het einde van het jaar wanneer ze echt jarig is.

Twee jaar geleden kreeg ze een kerstman van 1.4meter. Was een bijzonder object om het zo maar eens te zeggen. Mijn broer baalde alweer als een stekker want nog meer kerst in huis.
Santa moest tot maart in huis blijven van z’n vriendin en mocht toen pas terug naar de zolder.

M’n broer heeft gelogen dat de kat er tegen aan heeft geplast en hem heeft moeten weggooien.

23 likes

Afscheidskado op werk, met bedrijfslogo erop geprint. De maat is veeeels te groot en echt de lelijkste kleur ooit. Thanks guys…

28 likes

Oooh ik zou hier wel blij mee zijn! Ik bedoel ja hij is lelijk, gezien hij je te groot is en het bedrijfslogo er op staat.

Maar dit is toch heerlijk om thuis in te chillen op wat koudere dagen?

1 like

Ja misschien moet ik erbij zeggen dat anderen altijd gepersonaliseerde cadeaus krijgen.

Zelfs de gevers moest lachen om de kleur dus voelde niet serieus ofzo. Ik chill liever in zwarte kleding🖤

1 like

Ik lees nu pas goed dat het om een afscheidscadeau gaat, sorry. Ik dacht dat het een cadeautje was dat ze aan iedereen gaven.

Dan snap ik wel dat het een beetje een jammer cadeau is ja! Vooral als normaal gesproken men wel iets leukers krijgt.

3 likes

Wat stom, alsof ze dat nog ergens hadden liggen.
Heb je er lang gewerkt?

2 jaar😭

Jemig wat stom en flauw. Als het nou paar weken was geweest.

Ik heb net een tas gekregen vol strandartikelen, maar overal staat de naam op van mijn werkgever. In mijn vrije tijd wil ik helemaal niet herinnerd worden aan mijn werk. Zo’n chill trui als hierboven zou ik ook minder chill vinden als er een gigantisch logo op staat.

8 likes

Zonde! Is het niet zo’n strijkplaatje wat je eraf kan krijgen?