Mijn schoonfamilie behoort ook echt tot de elite als het gaat om jammere cadeaus kopen.
Zo kreeg ik bijv. een spaarpot met 'Moms wine savings jar (o.i.d )???, een kaarsje met mijn naam en daaronder ‘lief, sterk, eigenwijs’…
Het gaat elk jaar in ieder geval over de kwantiteit en niet kwaliteit en voor iemand die niet van troep houdt blijft dat ondanks aangeven even slikken .
Vlg mij zijn dit soort mensen nooit echt bezorgd om hoe het met je gaat. Iig niet de types die er zijn als je ze nodig hebt… wat een treurnis
Haha totdat ik verder las dacht ik even dat je die huisjes van Albert Heijn bedoelde die je gratis bij je boodschappen krijgt vond het al een apart cadeau
Had ik vorige maand de rituals adventkalender van mn vriend gekregen.
Heb ik met kerst alleen maar rituals producten gekregen van iedereen. Nu heb ik 35 rituals producten in 1 maand gekregen
Komt wel op en lief bedoeld maar alsnog jammer
Iemand toevallig de Happy 365 boek gekregen van Kelly Weekers (de 2e editie) ? En daar van af wil haha…
Geen idee, heb die zooi nooit gekocht.
Ik ben al heel veel afgevallen, ben gezonder en fitter dan ik in jaren ben geweest. Ben echter ook gebouwd als een kogelstootster en zal dus nooit in maat 38 passen dus is het niet goed genoeg.
Ze moeten gewoon ophouden hiermee.
Jawel, als ik maat 38 heb. Wat pas gebeurd als ik al 3 maanden dood ben.
Aw @Joejoejoe ik weet niet of het mijn interpretatie is van wat je zegt of dat je het echt zo meent maar je komt erg verdrietig of ontevreden over. voor jou. Mocht je twijfelen: je bent goed zoals je bent.
Great, I did it again.
Ik vind haar juist niet ontevreden. Verdrietig over zo’n stom ondoordacht cadeau misschien maar verder klink je sterk en zelfverzekerd in mijn oren @Joejoejoe
Vooral gefrustreerd omdat het nooit goed genoeg is en omdat het gewoon een gemeen bagger cadeau is
Neeeee dit kan echt niet! Misschien kun je deze persoon voor Kerst 2020 een cursus sociale vaardigheden geven, dat kan diegene zo te horen wel gebruiken.
Dan zeggen ze wrs dat je zo bleek ziet <3 die vinden altijd wel een stok om mee te slaan.
Van mijn moeder:
-
Een spiegel met de opmerking: "Zo doe je je foundation misschien een keer wél netjes.’
-
En met mijn diploma-uitreiking had ik iets feestelijks verwacht, een sieraad of zo. Maar ik kreeg een pasjeshouder met de toelichting: ‘Zo laat je je OV-kaart en andere passen nooit meer door het huis slingeren’. (het is denk ik karma dat ik het ding al 2 keer ben kwijtgeraakt en deze op moest halen bij de afdeling gevonden voorwerpen).
Ik heb voor kerst een luchtje gehad met een bijpassende deodorant. Ik snap dat gewoon echt niet. Luchtjes is zo persoonlijk je moet dat echt niet geven. Ik vind het ook echt niet lekker. Ik weet nog dat mijn eerste vriendje mij ook een luchtje had gegeven op basis van het uiterlijk van het flesje.
Maar nu zit ik met dat pakket. Kijken of ik het mijn moeder kan aansmeren
Mijn schoonmoeder komt hier ook vaak mee aanzetten. Terwijl ze dondersgoed weet dat ik alleen Chanel draag, al jaren. Ze is er zelfs trots op dat ze laatst dezelfde heeft gekocht. En dan krijg je zo’n goedkoop troep luchtje. Werkt goed als luchtverfrisser.
Haha dat is misschien wel een goede ja. Wel verstoppen als je schoonfamilie langs komt. Ik heb dan liever nog een cadeaubon dat ik zelf wat kan uitkiezen en die bon erbij kan leggen. Ook al is een bon misschien niet zo persoonlijk. Beter dan een luchtje wat totaal niet bij me past
Mijn schoonmoeder doet het nog beter…
Met kerst 2 parfums gekregen (dezelfde die ze ook aan haar dochter heeft gegeven). Nu weet ik dat ze die heeft gekocht met de spaaractie bij de d.elhaize supermarkt, toen ik het had uitgepakt zei ze “dat kost in de winkel 98 euro.” en ik dacht mja mijn moeder heeft die ook (met de spaaractie dus).
Voor de rest een kaarsenhouder gekregen (zoals elk jaar), geen idee waar ik ermee moet blijven…
En een bordje “hier waak ik” omdat ze schrik heeft van onze hond…
Van mijn schoonzus heb ik een pyjama van de p.rimark gekregen (zoals elk jaar, of ik krijg het van mijn schoonzus of ik krijg het van mijn schoonmoeder)