Het jammere cadeautjes topic

Ik heb van m’n broer een zakje scrub gekregen van de Rituals.
Zo’n zakje die je gratis krijgt bij een bestelling.

33 likes

Dat is wel echt next level stom van ‘m.

2 likes

Ik heb 3 atkins repen gehad.

“Voor een goede start in het nieuwe jaar”

50 likes

Woooo hoezo denken mensen dat dat wel een leuk kerstcadeau zou zijn

We hebben een winnaar. Ik hoop dat je je naam waar hebt gemaakt, want dit is gewoon onbeschoft.

12 likes

Jezus wat laag

@Snork omdat ze lomp zijn en niet kunnen accepteren dat ik mijn lijf wel prima vind zo

@Bunnyslippers ik ben niet anders gewend dan dat ze onbeschoft zijn

@Madam-Mikmak jup

Jezus, geen woorden voor. Bi-zar.

Wat heb je gedaan? In hun gezicht gesmeten hoop ik?

1 like

Wow! Ik zou dan echt dit willen doen met wat ze dan ook als dessert hebben voor het kerstdiner en ze echt een death stare geven:
giphy

6 likes

@Kauai gezegd dat ik het een kutcadeau vond en toen was ik een aansteller want het is goed bedoeld want die repen zijn duur en ik heb niet veel geld en het was alleen maar uit liefde en voor mijn gezondheid en bla bla bla

10 likes

Ik had ze denk ik ter plekke alledrie achter elkaar opgevreten en toen gevraagd wanneer we aan tafel gingen :laughing:. Wat een loser zeg.

21 likes

Wat goed dat je het hebt gezegd en wat een fakkers dat ze dan het om durven te draaien. Mensen die anderen een “aansteller” noemen doen dat regelmatig uit zelfverdediging/extreme self centeredheid (zoals mijn moeder, een gediagnosticeerd narcist). Voor mij is dit meteen een teken dat deze mensen niks waard zijn in een gesprek: als je niet eens een poging doet je in te leven in een ander verlies je mijn respect al. Dit heeft niks met jou te maken en zegt alleen maar meer over hen. Ook dat ze dan nog durven zeggen dat je blij moet zijn omdat je weinig geld hebt! Waar halen ze het lef vandaan. Je maakt godverdomme zelf wel uit waar je blij mee bent of je nu 10 cent of 10 miljoen op de bankrekening hebt.

13 likes

Mijn vriend en ik hebben voor kerst een pannenset gehad voor onze uitzet. Want we gaan bijna samenwonen. Maar ik heb al superveel pannen in mijn eigen uitzet :sweat_smile:

Echt zonde

Dit kan je aangeven toch?

1 like

Ja ga ik wel doen inderdaad. Want misschien kan het dan terug gebracht worden en kunnen we voor dat geld iets anders kopen wat we nog wel nodig hebben.

Maar ik ben er niet bij (ziek) dus hij appt net dat we dat gekregen hebben. Ga het wel face to face even bespreken

1 like

Ja zeker doen hoor! Ik zou t ook rot als gever vinden als je jaren later hoort dat ze in de kelder staan te verstoffen.

1 like

Liefde voor je verontwaardiging, dankjewel, ik had het even nodig!

2 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd wat die repen kosten? Want zo’n reep is hap slik weg neem ik aan? En daar krijg je er drie van?

Zo veel vragen… en bovendien, drie willekeurige repen krijgen is überhaupt al kut. Zo’n cadeau maak je met zo’n slap verhaal alleen maar slechter. :joy:

1 like

Ja als je zgn echt bezorgd bent geef dan een abonnement op iets als bodyboost ofzo dat ze echt naar je hele lifestyle kijken en beweging enzo (nog steeds een kut cadeau als je dat uit het niks krijgt, maar tenminste wel nuttig als je er zelf ook al in geïnteresseerd bent)
Drie repen voegt echt niks toe, wat heb je er ook aan