Mijn moeder gaf mij vanmiddag een elektrische kurkentrekker. Ik drink niet
Mijn vriend alleen bier.
Ik heb een Chromecast gekregen terwijl ik een Smart TV heb. En deze persoon heeft vaak genoeg televisie gekeken bij mij.
Oh ik heb ook een smart tv en vind mn chromecast echt heel chill, misschien dacht die vriend dat ook
Heb ook allebei, vind het eigenlijk ideaal
De apps voor SmartTVs verouderen wel snel. Geen idee hoe oud je TV is, maar zou de Chromecast niet zo snel wegdoen
een zwarte vaas? past niet bij mijn interieur en is lelijkā¦
Ik kreeg met mijn verjaardag een fles wijn van mijn moeder. Lekker, beetje jammer dat ik zwanger benā¦
Mn moeder is kampioen jammere cadeautjes, heb ook een pakket gekregen om een groeimeter te haken van een zebra. Vind haken hartstikke leuk maar dit is zo lelijk.
Ik spuit dat op mijn stofzuigerzak. Dan ruikt het fris als ik stofzuig. Tenzij het echt stinkt natuurlijk
Diegene die me dit kutcadeau gaf kwam thee drinken vandaag, ik heb 1 reep in mini stukjes gesneden en ze geserveerd bij de thee. Toen ze vroeg wat het was heb ik met mijn allerliefste stemmetje gezegd dat ik mijn kerstcadeau graag met haar wilde delen zodat ook zij een goede start kan maken.
Het voelde goed.
Dat delen is wel de echte kerstgedachte!
Jeetje mina wat een kut cadeau zeg. Goede actie van je!
Hoe reageerde ze er op haha
Een vuile blik, en daarna een stamelend āgoh best lekker heā
YES GURL
Yaaaaaaassss
Ik nomineer deze actie alvast voor een ff award.
@Nescio kunnen we dat niet alvast markeren oid want anders ben ik het in december vergeten.
Held!
Jongens 217 likes van jullie op mijn actie
Jullie mogen allemaal een stukje gore afvalreep komen halen!