Mijne ook🤩
Met speciale aandacht voor mijn panter met mondkapje:
Hebben jullie nog tips voor een heeeeele stevige kerstboomstandaard als je met een stoute kat en een klein kind woont? Wil dat ze ‘m echt niet om kunnen duwen of trekken.
Wij zetten de kerstboom altijd in onze parasolstandaard. We hebben er zo één waar water in moet, die krijg je niet zomaar om.
Een paar jaar geleden had ik een kamerden als plant en rond de kerst had ik daar ballen in gehangen. Ik had toen niet zoveel geld en wilde wel wat kerstigs in huis. Mijn vriend had dat onthouden en vond dat zo leuk staan, dat hij vandaag een kamerden heeft gekocht Ben er echt blij mee haha. Kan na de kerst ook lekker blijven staan.
Ik wil denk ik ook van die ballen voor het raam, zoals wat jij hebt @Yzile. Morgen of overmorgen maar even mooi lint kopen.
Deze had m’n vriend ook nog gekocht bij de AH.
Dat heb ik niet maar iets met water erin is idd een goeie! Ga eens kijken bij het tuincentrum
Hij staat!!
Dit jaar geen tuincentrum Osdorp, maar gelukkig nog genoeg spullen over
Balkon ook even verlicht.
Kregen deze gezelligerd bij vd Assem toen m’n vriend nieuwe schoenen kocht! Samenwerking met vondels of iets, nja, iig erg leuk!
Mijne staat ook! Zal morgen met daglicht nog even een foto maken want je ziet bij niks van de versiering terwijl hij toch aardig vol hangt
Ik dacht heel even dat het een knuffel was, wat een lieverd
Omg te cute! Misschien volgend jaar wanneer we een kleine Knofloki rond hebben lopen
Wat een leuk schilderij aan je muur!
Misschien heeft hier iemand nog een leuk idee! Wij kopen elk jaar een of een aantal ornamenten met een betekenis voor dat jaar. Hebben bv er een lobster inhangen die we in de VS hebben gekocht, huisjes van het jaar dat we een huis kochten etc. Voor dit jaar zoek ik iets dat te maken heeft met verloving en kom niet heel veel verder dan een hartje of champagnefles (er kwam eeeh veel champagne aan te pas haha). Onze kerstversiering is verder rood met goud, iets gepersonaliseerds (foto/tekst) is niks voor ons.
Iemand nog een andere leuke suggestie in het thema verloofd of een tip voor een hele mooie hartvormige hanger?