Het is bijna Kerstmis!

Mooie boom! Ik had deze gekocht en ik moest ook aan jou denken haha. Heb jij ook een rolschaats?

11 likes

Ahh zo leuk!!
En nee ik kon er geen vinden, ik heb toevallig gisteren nog online zitten zoeken maar dat vind ik zo overdreven voor 1 klein dingetje en dan verzendkosten.

Ik wil ook heel graag een Nederland kerstbal maar tot nu toe ook nog nooit gezien :cry:

En ook niet iets anders typisch Nederlands een schaats of zo?

1 like

Ik heb persoonlijk die associatie met een schaats niet maar zelfs iets van een molen, koe of een klomp kan ik niet vinden. Een fiets zou ook nog kunnen!

Nouja, ik blijf gewoon doorzoeken. Ik vind het ook wel leuk om gewoon rustig dingen te verzamelen in plaats van alles in 1x te kopen.

1 like

Vanmiddag deze in elkaar gefröbeld

15 likes

Heeeel leuk! Waar is deze van?

1 like

Oke helemaal klaar :sparkles:

57 likes

Ah, helaas! Toch bedankt voor je reactie.

1 like

De Disney boom staat ook weer met tinkerbell on top.

22 likes

Oh dat is leuk! Dat ga ik doen!! :grin:

Ik heb deze gekocht en vandaag opgezet. Ben er blij mee. Altijd echte bomen gehad, maar nu toch gekozen voor een neppe boom.
Kerstboom

3 likes

Hij komt bij Musjes vandaan, maar ik had begrepen dat hij ook op andere plekken nog te verkrijgen is online.

2 likes

Het is vorige week nog helemaal goedgekomen met het zelf boren voor de Easyfix gelukkig.

Kijk een hoe gezellig dit is. :christmas_tree: Kerstmuziek op de Sonos, haard van Youtube op de Chromecast. Ik denk dat mijn vriend me straks heel hard uitlacht als hij hier komt. :joy:

50 likes

Mooi!
Ik ben ook bezig maar ik heb een kruis. Wat heb jij over je easyfix liggen? Een doek? Een laken?

Gewoon en chillkleedje van de Casa die normaal op de bank ligt. :sweat_smile:

2 likes

Oke dat heb ik ook wel🥰

1 like

Ik heb een kerstboom van 175-200 cm gekocht en toch moest ik zeker 10cm van de top knippen om hem in huis te laten passen. Ergens is iets mis gegaan hahaha.

Levensles, als de boom al amper in de auto past, past hij dus ook niet in het huis

1 like

Ik ben 1.79, pas ik niet in jouw huis zonder top? :haircut_woman:

3 likes

Mijn deuren van 2,05m passen er ook in, dus ik denk dat het probleem toch bij de boom ligt :thinking:

Onze boom staat er :snowman_with_snow::christmas_tree:

22 likes