Ik ben nog nooit een kerstornament in de vorm van een ring tegengekomen, maar weet je die snoepringen nog die je vroeger als kind had? Met zo’n knots van een lollydiamant? Misschien kun je die erin hangen. Zou ik wel jaarlijks een nieuwe doen haha. Beetje de verlovingsvariant van candy canes
Als je iets in de richting van champagne en rood/goud zoekt zou ik eens bij Hema kijken! Die heeft een gouden champagnefles en volgens mij ook ornamenten van glazen waar wat glittertjes in zitten als drank. Zijn er in het rood en goud geloof ik.
https://www.debijenkorf.nl/alessi-cuore-e-cuora-home-kersthanger-7-5-cm-7294061517-729406151700000
Deze 2 tortelduifjes vind ik heel leuk, maar misschien meer wat voor het jaar dat jullie gaan trouwen?
Bijna af denk ik! Er komen nog 2 nieuwe ballen voor onze kinderen in de boom en dan ben ik tevreden denk ik.
Deze komen er nog bij;
Ik kocht vandaag deze kaartjes bij de Action. Ze hebben van dat goudfolie erop, maar dat is nogal lastig vast te leggen. Ik vind de illustraties leuk
Ah heel leuk alle suggesties, bedankt! Bij onze blokker en Hema hangt bijna niks meer maar ik ga eens kijken. Dat doosje met ring past heel erg niet bij onze boom maar vind het stiekem wel erg leuk Heb nu iig alvast de champagnefles van Vondels besteld. Ik kwam wel waanzinnig mooie ballen tegen die je kan gebruiken om een ring in te stoppen als je iemand ten huwelijk wilt vragen en ben nu diep teleurgesteld dat mijn vriend niet op dat idee is gekomen voor het aanzoek.
Ik heb weer twee nieuwe kerstballen erbij! Een luchtballon en een macaron. Ik heb helemaal geen ambitie om met een luchtballon te vliegen maar ik was echt instant verliefd op deze kerstbal dus hij moest mee.
Het tuincentrum hier in de stad heeft echt de meest geweldig grote collectie van kerstballen ooit Ook nog nooit ergens anders tegen gekomen op deze manier. Ik mag er ieder jaar 1 (of 2 in dit geval) van mezelf kopen
Hoi! Ik ben op mijn werk in charge voor het bedenken van een presentje namens ons managementteam. Voor einde jaar, als bedankje aan alle medewerkers.
Mag een beetje kerstig zijn, maar hoeft niet. Ik ben op zoek naar ideeën! Budget is ca. €15 pp. (er is nl. ook altijd een kerstkado namens hele bedrijf, maar dit is specifiek voor onze afdeling, dus 't moet ook niet te gek zegmaar).
Wat is het leukste kerstpakket(je) wat jij ooit hebt gehad?
wow wat super leuk dit! dat bord met kerstbos, love it
waar heb je die mand van waar jullie kerstboom instaat? Ziet er echt heel mooi uit!
Joh ik heb ook niet de ambitie om met m’n blote poten op een kwal te gaan staan en toch hangt er een in de boom. Is toch leuk!
Als je in het managementteam zit, weet je wel een beetje wat er speelt onder het personeel, toch?
Wat is de doelgroep, gemiddeld genomen?
Haha ja is zeker leuk! Ik had eerst in mijn hoofd dat ik alleen van die mooie kerstballen ging kopen waar ik echt iets persoonlijks mee heb. Maar goed, van dat idee ben ik nu dus afgestapt
Die kwal klinkt ook tof! Foto?
Love it!
Ja, tenminste, de afdelingen tellen op tot ca 200 man en het zijn heel diverse afdelingen. Dus er is niet echt een rode draad behalve dat iedereen vrnl thuiswerkt en ieder in z’n eigen privé situatie met aspecten rond Corona moet dealen.
Dusja, iets algemeens wat de meeste wel leuk vinden zoek ik. Vorig jaar hadden we een Pathé Thuis ‘bon’.
Kerstkaarten schrijven!
Heeft iemand leuke, grappige lieve tekstjes?