Aah ik herken precies het stuk straat waar het gemaakt is haha, maar ik doe inmiddels ook mee aan deze trend & er pronkt er ook een aan onze vlaggenmast😎
Wat een superschattig boompje ik heb niet zoveel plek voor een boom en was eerst niet van plan om iets te halen, maar nu ik dit zie ga ik toch twijfelen
Zo leuk om de eerste kerstbomen hier te zien verschijnen! Wij hebben hem vanochtend gehaald en ik wil hem ergens deze week gaan optuigen. Voor onze dochter heb ik een playmobil kerststal gekocht als afleidingsmaneuvre in de hoop dat ze dan van de boom afblijft
Ik wil nog een mooie krans op de voordeur maar ik moet nog even zin maken om de spullen daarvoor in het huis te halen.
Kerstboom komt volgend weekend, maar een een lief boompje voor de deur en lampjes rondom m’n lijsten
Gaat hem mij lukken om een gat te boren voor mijn easyfix kerstboomvoet of kan ik beter naar de winkel en 'm omruilen voor een andere kerstboomvoet?
Overigens een hele mooi +2m boom gevonden. Wordt vervolgd!
Waar ik mijn kerstbomen kocht boorden ze altijd al zo’n gat in de stam. Heb je de kerstboom al gekocht?
Het is wel een heel handig systeem, maar je moet goed recht boren anders staat je boom scheef en is er 0% kans om hem recht te zetten. Daarom altijd beter om hem ergens te kopen waar hij al netjes geboord wordt met het juiste gereedschap.
Dat is het probleem dus ja haha. Ik heb de boom al en daar wilden ze niet boren.
Ik heb de boor van de Easyfix nog, dus mocht het echt mis gaan dan breng ik die gewoon terug en koop ik een cheap ass poot haha.
Ik wil eigenlijk nog wat leuks aan de voorkant van het huis, alleen hebben wij geen voortuin, dus word het dan al iets bij het raam.
Weet iemand nog iets leuks/ niet té hysterisch?
Zo’n Scandinavische papieren ster? Vind ik altijd mooi en sfeervol.
Ik zat er de laatste tijd een beetje doorheen en had geen zin in een kerstboom en het huis versieren, want “wat heeft het nog voor zin”. Maar toen vroeg m’n vriend dit weekend wat ons budget is voor de kerstcadeaus en ik was helemaal verbaasd dat hij dat dit jaar wil doen Dus nu hebben we afgesproken dat we het thuis gewoon gezellig maken, cadeautjes voor elkaar kopen en lekker gaan eten met onze alternatieve kerstdagen Ik moet beide kerstdagen werken, dus we vieren het lekker wanneer we er zelf zin in hebben haha.
Ik ben vandaag de stad in geweest en dit is mijn buit. Cadeaupapier van Flying Tiger voor €2 per stuk. Het robotje en de suikerspinmachine komen ook van de Flying Tiger voor €3 per stuk. Het autootje met de kerstboom is van Søsterne Grene en kostte €3,77. En de kleine champagnekleurige ballen zijn ook van de Flying Tiger en waren €2. De kerstboompjes met licht zijn van de Zeeman en waren €1,79 per stuk.
Ik heb net even in m’n doos met kerstspullen gekeken en ik denk dat het een lekker hysterische boom wordt dit jaar haha.
Yesss vandaag kerstbomen gekocht, een van 260cm in de woonkamer en een kleintje in de keuken helemaal zin om ze zondag te versieren. Moet denk ik wel nog wat ballen bij gaan kopen
Zo leuk ik moet ook nog een ster maar ja de winkels zijn vroeg dicht. Zaterdag de drukte maar trotseren om een kerstbeste deur te hebben.
Een neppe van 2.60 toevalllig?
Iemand de gouden tip voor neppe kerstbomen, mooie grote en niet meteen 500+ euro? Of misschien zie ik dat verkeerd maar mega duur volgens mij?
Ben dan ook bij intratuin gaan kijken - sowieso niet echt t meest voordelig dus, iemand winkeltips waar een kunstkerstboom te kopen?
Nee ik heb een echte!