Er staat er een nieuwe kerstfilm op Netflix, dat wordt weer genieten
@Duchess zoeken jullie nog nieuwe mensen? Mijn collega’s zijn ook allemaal grinches (?)
Heeft iemand zin om via DM mee te denken welke kleur kerstballen het mooist zouden staan bij mijn interieur? Ben dit jaar verhuisd en heb voor het eerst ruimte voor een grote boom. Heb bijna geen ballen nog, dus het kan nog alle kanten op.
Vanuit zichzelf! Volgens mij zijn ze vorig jaar door kinderen huis aan huis verkocht en dit jaar worden ze hier in een heel groot tuincentrum verkocht. Nu zie je ze dus steeds meer
Is dit in een Limburgse stad? Ik hoorde een collega vertellen dat hij die bollen ook had gezien, en dat hij naar het tuincentrum is gegaan want hij wilde zo’n bol cadeau doen aan z’n vrouw hahaha. Waren ook compleet uitverkocht. Maar ik moet zeggen, het ziet er ook erg gezellig uit!
Op mn werk hadden we deze, vond ze altijd wel mooi omdat de takken verschillende diktes hebben en je ze allerlei kanten op kan buigen dus geeft een heel natuurlijk effect! Je bent dan wel ff bezig met opzetten.
Haha ja! Denk dat het hier is inderdaad, hoorde ook dat uitverkocht waren om de zoveel tijd
Ja, heel tevreden! Wij hebben de variant met lichtjes erin en dat maakt je leven echt een stuk eenvoudiger. Hij blijft mooi ook.
@Airy-fairy mooi interieur! Ik vind de mand (?) om je boom ook heel leuk, waar is die van?
Dat klinkt wel als een ideale kerstboom, met lichtjes al erin! Al ben ik gelukkig wel blij met die van mij (vorig jaar gekocht), maar die lampjes erin hangen is idd echt
En was te lui geweest om het kaartje eraf te knippen dus kon het nog checken haha
Hij is van house of seasons en ik heb deze vorig jaar bij de Boerenbond gekocht!
Edit: bij de Intratuin verkopen ze het ook: House of Seasons kerstboommand wit / bruin D 50 H 26 cm kopen | Intratuin
Haha bonus! Dank voor het kijken!
Ze hadden deze bij de spar liggen. Een croissant!
1 euro met spaarkaart en 5 euro zonder spaarkaart.
Deze zijn er nog meer
Toch hang ik liever echte kerstkransjes in de boom 🥲
Ik ook maar die eet onze hond op
Ik wil wel meedenken? Je mag me dm’en
Hahaha ik dacht precies hetzelfde! Omdat ik gisteren bij een collega (die ook in zo’n jaren 30 huis woont) die lamp zag.
Misschien zijn jullie wel buren @Airy-fairy
Haha ik woon in een appartementencomplex dus helaas geen vlaggenstok hier. Denk het niet dus maar vast wel in dezelfde stad inderdaad!