Mooi! Zou je hier een foto van willen delen?
ik vond deze wel echt heel leuk haha! Het leukste deel uit de serie tot nu toe
Nu ik voorlopig toch nog wel thuis moet werken is het eigenlijk best wel leuk om ook mijn “kantoortje” een beetje kerstproof te maken Medewerkers moeten met mij videochatten voor bepaalde trainingen, dus dan maakt denk ik een mini kerstboompje met lichtjes op de achtergrond het wel erg gezellig! Ik moet snel naar een tuincentra haha
Hij is heel erg leuk! Dat dansje op het einde, wtf.
Oh dat is wel een goed idee eigenlijk!
Ik had vorig jaar ook de kerstboom op de achtergrond en dat was echt zo gezellig! Kreeg er veel leuke reacties op!
JIj bent briljant! Haha! Ik ga vanmiddag ook m’n thuis kantoor versieren. Had ik helemaal niet over nagedacht.
Kerstboom opgezet. Lekker vroeg dit jaar voor mijn doen maar moet iets om de persconferentie van morgen gezellig te maken
Wat gezellig zo! Enne, wat heb jij precies aan je plafond hangen of hangt het aan je muur? Ziet er leuk uit!
Ooh ik vind alle lampjes overal nu zo gezellig ik fiets vaak 's avonds door het dorp hier en daar gaat ook al van alles.
Dankjewel! Die hangt inderdaad aan mijn plafond. Het is een soort metalen hangplank. Heb er normaal gezien plantjes op staan
Even in spoiler want niet heel kerstig haha
Leuk he! Hier in de stad hebben ze sinds vorig jaar allemaal van de verlichte bollen buiten aan de vlaggenstok hangen. Of nou ja, misschien is het ook wel in andere steden Maar het ziet er zo gezellig uit:
Heel leuk!
Vanuit zichzelf of de gemeente? Vind dit heeel leuk! Mijn straat wil dit vast niet als ik t zelf voorstel
Het lijkt erop dat alle plannen voor het weekend geskipt worden, dus dat wordt kerstboom neerzetten
Mocht vandaag weer een keertje naar kantoor dus ik enthousiast net Skyradio aan gezet, maar de andere collega die er vandaag is, is blijkbaar een soort grinch