Maar op die drag queen na is het niets anders dan wat er nu al in de winkel ligt toch? 90% van zijn collectie lijkt op dat van Vondels.
Doel vooral op die spuit en vaccin die op mp worden verpatst. Zoiets ben ik verder nog niet tegengekomen. Heb iig een winkel gevonden die nog een vaccin had, dus die heb ik nu iig, maar vind dat zo dom dat mensen shit gaan kopen die ze zelf niet eens willen
We hebben nog niet eens een boom omdat we heel klein wonen, maar met het oog op de toekomst!
Edit: alle ornamenten die ik nu al heb hangen aan de knoppen van onze ladekasten
Winkel gevonden bij een familielid om de hoek waar die spuit van fred van leer nog 25x zou moeten liggen. Is dat dus door 1 iemand in een bulk gereserveerd Ben jij die persoon dan stik lekker in je extra marktplaatscenten aub. Meine gute wat ontiegelijk aso
Wat klote zeg, maar denk dan ook wel waarom doet die winkel niet max aantal pp.
Maarja money’s
Ja precies, vind ook dat ze er beter een max op kunnen zetten. Die dingen verkopen toch wel, maar nu grijpen de mensen die ze daadwerkelijk in de boom willen hangen weer mis omdat Cora met dr krokettenkapsel graag trots tegen d’r knutselclubje wil kunnen vertellen dat ze winst heeft gemaakt omdat ze 50 kerstballen heeft opgekocht
En anders heeft Xander met zijn dropshipping alles opgekocht als een extra side hustle
Kut Xander, hoop dat ie alles kapot laat vallen
Alle Xanders zijn kut, komt waarschijnlijk door de X.
Yessss vriendinnetje van me is hem halen bij haar shoeby
Ik keek al een tijd uit naar de kerstboom maar nu die er is heb ik helemaal geen zin om hem op te tuigen :’) De lichtjes zitten erin maar zelfs voor de ornamenten heb ik geen kracht vandaag
Hee niet fucken met Xander van der Wulp. Verder eens met aso actie van mensen die zoiets in bulk reserveren haha.
Wij zijn lekker kerstboom aan het opzetten met haardvuur op de tv en kerstmuziek aan.
Ik ga morgen de buitenverlichting ophangen.
Vond het wat vroeg, maar al m’n buren ( dat zijn er 5 in mijn ministraatje ) hebben het al hangen.
Ik heb niet zoveel met kerstbomen, maar buitenverlichting vind ik echt het aller gezelligste wat er is.
Wij ook! In onze straat zijn al meerdere huizen verlicht dus we willen ook
Ik heb het al ruim een maand hangen buiten omdat ik het steeds zo grijs en vroeg donker vond haha.
Wat doen jullie aan buiten versiering?
Ik heb een soort afdak boven m’n voordeur, over de hele breedte van het huis. Daar hang ik pegel verlichting aan, en op het afdakje een rendier van lichtjes.
Verder heb ik zo’n ding:
En heb lichtnetten voor over de haag.
Wil misschien nog van dit soort stekers kopen voor langs het pad naar de voordeur.
In de achtertuin doe ik lichtjes rondom het geraamte van m’n tuinhuisje, en gooi lichtjes in de kerstboom ( overblijfsel van de vorige bewoners)
Onze boom is nu ook gevuld! Kerst is het hele jaar door leuk. Volgend jaar maar een grotere boom haha.
Ik zie echt overal super leuke kerstversiering en ik wil ALLES! Maar we vieren Sinterklaas dus het ‘kan’ nog niet. Dus om mn drang te beteugelen heb ik 2 kerststerren met lampjes gekocht en die ga ik voor het keukenraam hangen.
En een scrunchie met rendierhoorns (?) en kerstschuifspeldjes voor mijn peuter gekocht
Echt heerlijk dat er een derde deel is van princes switch. Ik hoop dat er nog meer Vanessa Hudgenses bij gaan komen.