Ik kreeg zoveel stress van het feit dat ik dit jaar geen ‘huurkerstboom’ kon reserveren in m’n eigen stad dat ik er zojuist maar één besteld heb bij een tuincentrum. Inclusief bezorging is dat nog goedkoper dan m’n duurzame Beter Boompje van vorig jaar. Tot zover mijn principes. Maar het is een Picea Omorika dus die zou het op m’n balkon moeten kunnen overleven.
Nep. Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om gezonde bomen elk jaar uit de grond te plukken en vervolgens weg te gooien. Dan liever 1x geld uitgeven aan plastic dat jarenlang mee gaat. Ben natuurlijk op de hoogte van duurzamere initiatieven maar alsnog is de overgrote meerderheid wegwerp.
En ik reageer allergisch op de naalden, speelt ook mee maar eigenlijk nog minder dan mijn eerste argument.
Koop tweedehands nep ipv nieuw
Ik zou dit omschrijven als hysterisch vrolijk. Ziet er wel leuk en gezellig uit
Helemaal een filmpje van m’n kerstboom gemaakt en kan het niet uploaden hier. Hij staat iig in mijn instastory voor wie me volgt
Geen foto?
Ik heb een neppe boom. Vooral omdat het gewoon minder gedoe en zooi is. Een echte vind ik wel leuker!
Heb weer wat kerstfilms op Netflix gekeken, heerlijk!!! Ik hou er van!
Aanrader: Happiest Season en Love Hard
Mwoah: A California Christmas
Afrader: Father Christmas is Back
Gebeurt niet vaak dat ik een film afzet, maar die laatste is echt kut.
Bad Moms Christmas is ook echt een aanrader om te kijken. Heerlijk.
M’n vriend is al sinds oktober bezig dat hij de kerstboom op wil zetten, maar dat vond ik echt veeel te vroeg hahaha. Dus heb een klein simpel boompje op de hobbykamer gezet.
Thanks voor de tips! M’n vriend is dit weekend weg, dus ik weet wat ik ga doen
Father Christmas is back is inderdaad een verschrikking, heb het twintig minuten volgehouden maar toen afgezet.
Love hard vond ik boven verwachting leuk.
Hahaha ben benieuwd, mn vriend wil meekijken omdat kelsey grammar erin meespeelt, dus was eigenlijk wel enthousiast hahaha
Ik wens je succes
Oh ik kon die tweede niet afkijken haha, ik vond m wel slecht
Haha ik ben niet zo kritisch op romantische Netflix kerstfilms, kun je nagaan hoe slecht Father Christmas is
Ja ik was dat eerst ook nooit, tegenwoordig blijkbaar wel een beetje. Maar dan weet ik dat ik die niet hoef te gaan kijken inderdaad!
Ik vind die kerstballen van Fred van Leer zo leuk en die ik wil zijn online uitverkocht en worden voor een belachelijke prijs op marktplaats aangeboden. Snap oprecht niet waar mensen de tijd vandaan halen om voor een winkel te gaan liggen om gewilde meuk te kopen die ze zelf niet hoeven, puur om geld te verdienen. Echt zoek een leven. En werk.
Dat is hun werk