Het is bijna Kerstmis!

Ik zag vanochtend de eerste kerstboom bij iemand binnen staan. Love kerst maar dit vond ik wel heel hardcore haha! :christmas_tree:

5 likes

Ik heb een keer een lijstje gemaakt voor vriend maar uiteindelijk niet uitgevoerd. Misschien dit jaar! Even denken wat ik er op had en of me nog iets invalt. Mooie stropdas, lekker stuk chocola (en de dag erna nieuwe tandenborstel opzetstukjes :stuck_out_tongue_closed_eyes:), kauwgom voor in de auto, autoparfum van rituals, lippenbalsem, nieuwe oortjes voor zn telefoon, kruiden voor koken, thermometer voor het koken, cadeaubon voor koffie (starbucks), losse thee, mok of thermosfles/beker voor onderweg, kraslot, muts/sjaal/handschoenen, mooie whiskeyglazen, baardverzorgingsset/scheermesjes, pantoffels…
Misschien zit er iets bij!

1 like

Morgen is er 20% korting kerstkoopavond bij Intratuin :bounce:

3 likes

Vond tijdens mijn zoektocht naar dikke sokken deze in de sokkenla van mijn vriend

En ik vond dit bordje bij de kringloop en heb het net voor het eerst gebruikt (dus sorry voor de kruimels)

Mijn excuus: de wintertijd is weer aangebroken

13 likes

Dat bordje is zo fout dat het leuk is!

1 like

Ja toch :heart_eyes: en ze hadden ook heel veel gewoon mooie kerstspullen bij de kringloop voor heel weinig geld. Het is dat ik er nu nog geen ruimte voor heb maar als ik ooit uit m’n studentenkamer ben ga ik sowieso daar m’n kerstspullen halen, je komt er pareltjes tegen

1 like

Disney kerst decoratie komt al langzaam op gang, heb alleen nog niet de Mickey kerstballen gevonden

15 likes

Aah die Eeyore is echt cute

2 likes

Waar hebben jullie je kerstdecoratie gekocht? Ik heb een miniboompje waar eigenlijk al geen ballen in passen. Ik wil graag 1 mooie bal of een hangertje die in aan mijn kast kan hangen.
Verder tips?

Ik heb mijn decoratie van de action en Kruidvat. Ik heb een boom van 30cm en heb daar mini kerst ballen in gehangen. Je zou verder ook bij de primark, xenos, casa etc. kunnen kijken of bij een tuincentrum.

1 like

Kerstfilm review #1: A Holiday Calender (original op Netflix). Niet te moeilijk, onbekende acteurs, prima oppervlakkig verhaal, kerstsfeer aanwezig, goed vermaak voor op een vrijdagavond met je moeder op de bank. :christmas_tree:

14 likes

Misschien heeft een van de kerstgekken hier een goede tip haha,
ik zoek een “weekendje weg” met m’n vriend naar een kerstmarkt in Duitsland.
Ik vind het leuk om ook naar een grote supermarkt te gaan en beetje te winkelen, en natuurlijk de algehele kerstgezelligheid.
We willen 1 nachtje in een hotel slapen en met de auto gaan.
Wat is nou de leukste stad+kerstmarkt in Duitsland op ongeveer 3/4 uur rijden vanaf Utrecht?

1 like

Ik ben hier ook benieuwd naar! :slight_smile:

ik zit nu te denken om naar Aken te gaan. lekker dichtbij. Even een mooi hotelletje zoeken.

1 like

Ik vind Lübeck heel erg leuk, maar het is wel kleiner dan Aken en Keulen.

Lübeck dat is waar de marsepein vandaan komt!!

@Polska
Wat is kerstthee en in welke winkel krijg je dat?

1 like

Jaa dat klopt haha! Daar kun je in Lübeck niet omheen. Midden in het centrum zit Niederegger, de bekendste marsepeinwinkel. Die hebben ook een kerstcollectie natuurlijk! (De inwoners zelf zijn qua smaak erg verdeeld over marsepein van Niederegger en van Mest :smile:)

1 like

Ik ben een paar keer bij de kerstmarkt in Düsseldorf geweest :heart_eyes:

1 like

Ik ben een keer met m’n vriend naar de kerstmarkt in Keulen geweest en we sliepen echt naast de kerstmarkt in een hotel, Was echt heel leuk en gezellig! Verder vond ik Düsseldorf ook erg leuk

Wie heeft aanraders voor kerstmuziek/cd’s. Ik heb m’n eigen lijsten samengesteld met oude kerstliedjes (a la bing crosby) en moderne liedjes (a la wham en mariah), maar luister ook graag kerst cd’s van bijv Michael Buble en Sia. Ben op zoek naar nieuwe input :grin::mrs_claus: