Prachtig!
—
Mijn vriend is dit jaar aan de beurt voor het kerstdiner (bij ons thuis alleen onder ons). We wisselen dit ieder jaar af. Ik vind het ZO leuk om al maanden van tevoren bezig te zijn met het menu maar ik mag dit jaar dus niet
Ik ben mijn kerstboom al aan het plannen en denk dat ik voor een disneyboom ga!
Foto als 'ie staat? Bij de primark hebben ze trouwen leuke disney ornamenten, mocht je nog nodig hebben
Ja zag ik! En ik ga woensdag naar Disneyland dus ga dan ook echt inslaan.
Aaaah jaloers, veel plezier
Leuk! Foto’s
Ik post zeker het resultaat
Nu ik toch in dit topic ben…
Ik ben een adventkalender aan het maken voor mijn vriend en ik moet nog 13 cadeau’s. Wat geven jullie je partner/familie cadeau? Ik heb wat inspiratie nodig :"P
Ik geef meestal een paar duurdere cadeaus (luchtje, kleding wat ze dan ook willen) en verder cadeaus als sokken, chocolade/snoep, tijdschrift etc.
Ik heb ook wel eens een adventkalender gemaakt en heb daar toen ook veel chocolade/snoep in gedaan.
Hmm ja, ik heb tot nu toe ook al een luchtje, sokken, schaakspel, cocktail shaker en een vijzel. Wil liever geen eten er in doen en ook geen dingen die niet worden gebruikt/weggegooid worden. Maar kleding is nog wel een goeie!
Ah nee dat snap ik. Je wil wel iets geven dat ze echt gaan gebruiken idd. Ik koop ook wel eens een staatslot, krasloten of een luchtje voor in de auto (van rituals bijvoorbeeld).
Misschien iets van douchegel, speciaalbiertje (als hij bier drinkt natuurlijk), leuk shirt, zakmes?
Zijn wat bijzondere specerijen misschien wat? Ligt eraan hoe vaak er word gekookt en hoe gevarieerd natuurlijk, maar goede chiliflakes of (indiaase) kruiden met eventueel bijpassend kookboek zijn hier thuis wel geschikte kerst cadeaus. Past wel bij de vijzel
Zo leuk! Ik verzamel ook al een leuke tijd.
Heb ook een hele toffe piek.
Ik heb er ook wel weer zin in. Was gisteren in de stad en zie hier en daar al weer de kerstspullen komen. Het is toch gewoon een gezellige periode.
Al druk aan het nadenken over wat voor kleur versiering ik in de boom wil.
Dit jaar voor het eerst een echte grote kerstboom (hiervoor een neppe kleine).
Fijn dat overal de kerstversiering al hangt en dat ze waar ik een woon een heuse kerstwinkel hebben.
Ik neig nu naar goud en brons tinten gemixt met rood, toch de echte kerstkleuren voor mijn gevoel.
Weet niet zeker waar je zit, maar misschien dat je ergens nog een kerstmarkt of festiviteit kan meepakken die op een gewone vrije dag valt nog voor kerst of anders een (kerst)voorstelling van iets. Dat zijn toch uitjes die je anders misschien niet zo snel zou maken en ook al is het dan niet op kerst zelf, heb je toch de sfeer te pakken.
Oooh @QueenOfEngland jaloers op je disneyland avontuur en kerstboom
Zo mooi, ik heb 1 disney kerstbal hahaha
Hier in de stad hangt de kerstverlichting al, ik werd zo gelukkig toen ik het zag…
En ik heb het idee dat er al heel vroeg kerstversiering is overal dit jaar; action, sostrene grene, dille&kamille, hema… normaal ben ik rond deze tijd tegen beter weten in op zoek naar kerstspullen, maar nu was ik er zelfs nog niet helemaal klaar voor
Ja dat gevoel heb ik ook! Ik ben al heel veel kerst decoratie tegengekomen. Ideaal want nu heb je ruime keuze. Ik heb al kaartjes ingeslagen en twee nieuwe kerstballen.