Het is bijna Kerstmis!

Ik vind zelf de kerst cd’s van Aimee Mann en She and Him ook heel leuk

1 like

Ik vond dat echt een deceptie, maar misschien had ik te hoge verwachtingen.

Ik had kraampjes met kerstballen/versieringen enzo verwacht, koortjes op elke hoek van de straat enzo. Maar er waren alleen maar kraampjes met gepofte kastanjes, curryworst en heel veel bier.

Heb even gekeken, het is toch nog wel echt ver weg. dat combineer ik liever met wat langer weg dan 1 nachtje. Wel leuke tip!
Heb nu Aken geboekt :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Aah ik ben geen fan van die Zoey Deshanel, maar heb hun kerst cd meteen bij mn favorieten gezet :upside_down_face:

Ik vind haar ook niet leuk, maar die cd toevallig wel.

1 like

Ben je dan wel bij alle marktjes in de stad geweest? De kerstmarkt is daar in verschillende delen en op sommige stukken draait het idd alleen om eten en bier, maar andere pleinen zijn echt heel leuk en sfeervol! Is wel al een aantal jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest, misschien is het inmiddels anders.

Ik vind de cd van Sting, If on a winter’s night, echt prachtig (maar 't moet je smaak zijn, mijn zusje wordt er mega onrustig van en loopt dan de hele middag Sting te imiteren)

1 like

M’n moeder heeft afgelopen weekend m’n 4 dozen kerstspullen naar m’n studentenkamertje gebracht, dus vrijdag na m’n tentamen ga ik lekker m’n hele kamer decoreren :smiling_face_with_three_hearts:
zoveel zin in, lekker de kerst muziek aan en kop thee erbij, ahhh

5 likes

Haha, dat betwijfel ik nu door jouw reactie. Heb wel heel veel van de stad gezien!

1 like

Jaaaa klinkt als een topplan!

En thanks voor de reminder, ik neem vandaag toch al koffer mee naar m’n kamer, daar prop ik ook wat kerstdingen bij!

1 like

Oeh foto als het af is! Ik moet van mijzelf wachten tot de sint weg is. En dat komt denk ik gewoon hoe ik ben opgevoed en ik dacht dwangmatig als ik ben in stand houd

1 like

Yes doe ik!
En dat van sinterklaas herken ik haha. Bij ons thuis was dat ook altijd de reden, maar nu ik op mezelf woon vind ik het zonde als de spullen er 2 weken staan. Ik ben dit jaar bijv van 20 dec tm 7 jan niet op mn kamer en dan kan ik er niet van genieten haha
goed excuus vind ik zelf

1 like

Haha ik ging het even luisteren en mn vriens vroeg meteen ‘wat is dit voor rare muziek??!’

Niet heel kerstig, maar ik vind het wel mooi hoor.

En door jullie ben ik helemaal geinspireerd :heart: Ik ga volgende week de boom zetten :heart_eyes: dan kan ie een maandje staan (ivm vakantie maar omg nu ik dat zie, dat is best kort normaal staat ie zeker 5 wekens :weary::weary::weary:)

1 like

Mijn vriend vroeg net of we al een kerstboom konden halen haha, nu weet ik zeker dat hij de ware is.

13 likes

Ik HOU echt van kerst, maar zijn normaal gesproken ieder jaar met de familie op vakantie op een tropische bestemming dus krijgen we er niet veel van mee. Dit jaar blijven we thuis én heb ik het momenteel mega rustig dus heb zin om dit jaar all out te gaan

Sowieso kijk ik nu al ongeveer iedere dag een kerstfilm en luister ik al veel kerstmuziek (heb m’n kerst spotify playlist al gemaakt <3)

En ik wil ook weer eens kerstkaarten gaan versturen dit jaar want dat vergeet ik ook altijd

En (dit is niet echt kerst maar wel gerelateerd denk ik) ik wil m’n vriend 22 november verrassen met een mini thanksgiving maaltijd

Ohja en ga binnenkort samen met m’n vriend schaatsen op het plein voor het Kurhaus in Scheveningen

lekker extra

6 likes

het AH Kerstfestival is dit jaar niet meer, was zo’n heerlijk begin van december :sob:

Wanneer zetten jullie de :christmas_tree: op?

• Zo snel mogelijk
  • Eind nov/begin dec
  • Gelijk na sinterklaas
  • Halverwege december
  • Vlak voor kerst

0 stemmers

The Christmas Inheritance (op Netflix) is ook leuk! Net als holiday calender, leuk om aan te zetten voor de gezelligheid en je hoeft niet continu op te letten om het verhaal te snappen. Vond de mannelijke hoofdrolspeler wel een beetje een creep :sweat_smile:

1 like

12 likes

Als alle (UK) kerstreclames uitkomen kan voor mij het kerstgevoel echt beginnen haha. Kijkt iemand die ook en welke is jullie favoriet?

Deze denk ik die van mij van voorgaande jaren:

Al waren de Nederlandse bedrijven ook redelijk goed bezig vorig jaar dus benieuwd wat ze dit jaar gaan doen!

5 likes