Het is bijna Kerstmis!

Ik heb via marktplaats een kunstkerstboom van Triumph gekocht, midden in de zomer paar jaar geleden. Was 2 tientjes en nog steeds een van m’n beste aankopen!

Ik heb besloten de kerstboom op de 30e te gaan zetten en het huis te versieren. Al zoveel zin in!

6 likes

Ik heb een slinger lichtjes aan het tuinhuisje gehangen en het staat nu al zó gezellig :heart_eyes: ik ben heel benieuwd als het straks donker is. Kerstboom komt hier pas na Sinterklaas maar ik ga morgen wel vast aan de slag met een mooie krans voor op de voordeur.

1 like

Kon het niet laten

16 likes

Gisteren wat kleine spulletjes bij het tuincentrum gehaald. Merk dat ik dit jaar meer zin heb in kerst en kerstversiering dan normaal.

11 likes

Erg content met deze nieuwe aanwinst :joy:

63 likes

Aaah waar is die van? Te leuk!

https://www.americanchristmas.nl/

Pas op voor je portemonnee. Ik wil niet weten voor hoeveel geld ik daar al heb besteld.

3 likes

Je hebt dus meerdere ornamenten bij deze site besteld, neem ik aan? Hoe is de kwaliteit? Deze ziet er goed uit, maar zie er eentje op de site die ik qua model al sinds vorig jaar zoek maar vind hem er op de foto niet mooi uitzien :pensive:

1 like

Ja mijn boom hangt er vol mee. Ze zijn echt prachtig! Zal even wat foto’s in een spoiler plaatsen straks

@Sax

Samenvatting

Zo krijg je wel een beetje een idee :relaxed:

23 likes

Ziet er goed uit! Ik denk dat ik daar ook maar ga bestellen.
Die koala is ook echt leuk trouwens :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ging mee voor de gezelligheid, maar toch gezwicht voor nieuwe ballen. Ik heb altijd goud/wit/champagne, maar ik vond dat groen zo mooi. Kan nu al helemaal niet wachten tot de boom staat :heart_eyes:

40 likes

Oh echt heel mooi die kleuren bij elkaar!

2 likes

Zoiets als dit? Ligt wel aan waar je woont want ik zie dat dit op een beperkt aantal plaatsen kan.

Prachtig!!

1 like

Nog meer besteld voor in mijn boom!

19 likes

Die zijn leuk!!

1 like

Moest me echt inhouden niet nog meer te bestellen want had laatst ook al €100 aan die ongein uitgegeven :joy::sob:

@Chicago Een andere optie is BeterBoompje | Home. Daar had ik vorig jaar een boom van.

Alleen zie ik nu dat ze dit jaar geen pick-up point in mijn stad hebben :disappointed_relieved: En duurzame-kerstbomen.nl dus ook al niet. Weten jullie nog meer van dit soort initiatieven?

Nou ik ben echt sip. :frowning_face_with_open_mouth: Ik had al een deel van de boom staan om de katten te laten wennen. Eén boeit het geen reet, maar de ander knauwt er continu aan. Hij stond net voor de zoveelste keer te kotsen en er zitten echt scherpe naalden tussen. :cold_sweat: Het is gewoon afwachten tot het fout gaat…

Dus nu heb ik hem weg gehaald. :sob: Zo stom want vorig jaar boeide het hem niks.

Dus…op zoek naar een alternatief.