Oh ik dacht dat je de rudolfs bakery editie bedoelde. Die is zo duur!
Ik weet niet of dit een reactie op mij is haha, maar ik moet zaterdag in Amsterdam zijn en dat is al een stukje rijden, Halsteren is dan even een stapje te ver (helemaal met 7 maanden zwanger😂)
Oh ik vond het een beetje tegenvallen dit jaar. Het was allemaal niet geheel mijn smaak.
Alsnog ga ik binnenkort nog een keer want woon er echt super dichtbij😅
En de high tea was leuk zo in die tent etc maar voor het eten zou ik het niet echt nog eens doen
Het is een reactie op iedereen! Het is idd heel ver rijden maar op een zondag kan je je makkelijk de hele dag vermaken daar
Tuincentrum Osdorp
Oké de plek waar ik vorig jaar een boom had gekocht heeft ze volgende week al Dus ik ga hem lekker volgend weekend optuigen en dan maar hopen dat 'ie het dan zes weken volhoudt. Vorig jaar was 'ie heel lang mooi gebleven dus hoop dat deze ook weer goed blijft.
Ga volgend weekend ook een enorme hoeveelheid kerstkoekjes bakken met een vriendin dus nu al zin in dit burgerlijke weekendje.
Ik vind de bomen van Triumph Tree een aanrader. Ze zijn misschien iets duurder, maar het wel waard. Makkelijk op te bouwen, takken kun je “naar eigen smaak buigen” en op het eerste oog niet direct te onderscheiden van een echte. #nospon
Iemand bekend met tuincentrum leurs ? Zag een filmpje ervan op YouTube, van christmaholic.
Kom zelf uit Friesland , wat is echt een leuke tuin centrum ?
Intratuin (amsterdam oost) of tuincentrum osdorp
Ik ben hier ook benieuwd naar. Kom maar op met die mooie tuincentrums in het noorden! Ik vind Witmarsum trouwens altijd wel heel mooi, kan je ook wel een middag spenderen! Weet dat de Boet vaak ook mooi is, maar dat is Noord-Holland
Zondag nog geweest, en is inderdaad erg leuk. Het is mijn vaste tuincentrum ( woon op een paar minuten fietsen) en kom er wekelijks dus heb de hele opbouw gezien. Echt, wat een werk is dat!
Ben er nog niet geweest nu het in kerstsferen is, maar wil snel weer gaan. Kan er elke week wel naartoe
Ja, doen hoor! Vind het sowieso een heerlijk tuincentrum en kom er inderdaad bijna wekelijks
Boet ga ik opzoeken. Wil best er voor rijden , maak ik er een leuke dag van want leurs is ook 2.5 uur ofzo
Als ik er wat dichterbij woonde zou ik dat ook doen! Intratuin oost is voor mij vlakbij, maar sinds ik osdorp heb ontdekt is dat toch minder leuk
& @pineapple oké ik moet sowieso in Osdorp zijn dus dat is meant to be.
Wel hoge verwachtingen nu door jullie haha
Doen! We zien je aankopen wel in het daarvoor bestemde topic
Een vriendin van me werkt bij Leurs. Zij is er enthousiast over terwijl ze niet per se een kerstliefhebber is. Maar pin me er niet op vast, smaken verschillen
Ik wil misschien wel een kerstboom kopen die vervolgens opnieuw geplant wordt ergens. Maar weet ff niet meer de naam, weet iemand het?
Ik heb net een kunstkerstboom gekocht en hij was ook nog in de aanbieding (normaal 220 en nu 170). Binnen 3 jaar heb ik de kosten er al uit en ik hoef nooit meer een kerstboom mijn trap op te slepen.