Ik voel zo bizar veel geluk bij het feit dat ik weer onbeschaamd slechte kerst chick-flick-films kan kijken op Netflix Heb nu net LoveHard aangezet, geniiiiieten
Prime Video heeft Hallmark kerstfilms toegevoegd
Soooo excited for thiiiiissss
Deze komt eind van de maand uit op Netflix, en denk echt dat dit de kerst knaller van het jaar gaat worden.
Omg dit is van een boek, ik herken de titel haha
Nog maar 46 dagen
Ik heb m’n eerste kerstmuziek aangezet
En inmiddels 7 kerstfilms gekeken
Deze heb ik gekocht! En ook het rode Kerstman pakje met puntmuts
Gisteren love actually gekeken en ik heb keiveel zin in een kerstborrel (voor het eerst in mijn leven)
Weet iemand of de Praxis al mooi versierd is met lichtjes en nepsneeuw enzo? Ik heb geld uit te geven en ik dacht misschien even een rondje door zo’n wonderlijk tafereel.
Ik zou persoonlijk eerder naar een tuincentrum gaan. Die zijn sowieso al helemaal in de kerstsferen
De intratuin vanmorgen al wel! Leuke kerstdorpjes en heeeeel veel lichtjes.
Oja dat bedoelde ik eigenlijk! Volgens mij zit bij onze Praxis een tuincentrum aan vast. Nou ik zal eens kijken vanmiddag of morgen en anders lekker plantjes kopen. Thanks! Ook @Quattroformaggi
Wat is nou écht een goede en mooie kunstboom?
Weet iemand een leuk tuincentrum in Amsterdam waar ze een mooie kerstshow hebben?
Ga naar intratuin halsteren dat is echt de shit. Er is allemaal eten en drinken dus je kan er makkelijk een hele dag zijn. En een treintje enzo voor kinderen!
Ik ga hier dinsdag de kerst high tea doen en ben ZO exited!
Ja die vond ik ook heel leuk er uit zien maar 60 euro
Oh dat heb ik niet betaald hoor. Wij waren voor drie personen iets van 75 euro kwijt.