Het is bijna Kerstmis!

Ik voel zo bizar veel geluk bij het feit dat ik weer onbeschaamd slechte kerst chick-flick-films kan kijken op Netflix :star_struck::clap:t3: Heb nu net LoveHard aangezet, geniiiiieten

13 likes

Jellycat heeft echt zulke lieve kerstknuffels!

Kijk deze :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Prime Video heeft Hallmark kerstfilms toegevoegd :smirk:

4 likes

Soooo excited for thiiiiissss

2 likes

Deze komt eind van de maand uit op Netflix, en denk echt dat dit de kerst knaller van het jaar gaat worden.

8 likes

Omg dit is van een boek, ik herken de titel haha

Nog maar 46 dagen :heart_eyes:

Ik heb m’n eerste kerstmuziek aangezet :heart:

En inmiddels 7 kerstfilms gekeken :joy:

1 like

Deze heb ik gekocht! En ook het rode Kerstman pakje met puntmuts :heart_eyes:

1 like

Gisteren love actually gekeken en ik heb keiveel zin in een kerstborrel (voor het eerst in mijn leven) :slight_smile:

2 likes

Weet iemand of de Praxis al mooi versierd is met lichtjes en nepsneeuw enzo? Ik heb geld uit te geven en ik dacht misschien even een rondje door zo’n wonderlijk tafereel.

2 likes

Ik zou persoonlijk eerder naar een tuincentrum gaan. Die zijn sowieso al helemaal in de kerstsferen

6 likes

De intratuin vanmorgen al wel! Leuke kerstdorpjes en heeeeel veel lichtjes.

1 like

Oja dat bedoelde ik eigenlijk! Volgens mij zit bij onze Praxis een tuincentrum aan vast. Nou ik zal eens kijken vanmiddag of morgen en anders lekker plantjes kopen. Thanks! Ook @Quattroformaggi

1 like

Wat is nou écht een goede en mooie kunstboom?

Weet iemand een leuk tuincentrum in Amsterdam waar ze een mooie kerstshow hebben?

1 like

Ga naar intratuin halsteren dat is echt de shit. Er is allemaal eten en drinken dus je kan er makkelijk een hele dag zijn. En een treintje enzo voor kinderen!

6 likes

Ik ga hier dinsdag de kerst high tea doen en ben ZO exited!

2 likes

Ja die vond ik ook heel leuk er uit zien maar 60 euro :flushed::flushed:

Oh dat heb ik niet betaald hoor. Wij waren voor drie personen iets van 75 euro kwijt.