Ik zag ze twee weken terug al hangen in Amstelveen in ieder geval.
Ik kwam bij het opruimen van mn kleerkast mn kersttrui tegen vond het eerst vreselijk dat de herfst weer begonnen is maar kerst is toch eigenlijk wel leuk
Ik heb mijn huis zo volgestouwd dat ik niet weet waar ik dit jaar de kerstboom moet laten . Dan maar een deel van mijn interieur in de berging
Ik ga ‘m 20 november optuigen!
Ik ook! Ik moet mij echt inhouden om niet nog meer ornamenten te kopen, maar m’n boom was vorig jaar al vol.
Voor de mensen met een echte boom: hoeveel weken staat die van jullie meestal?
Ik kan me namelijk niet meer precies herinneren hoe lang mijn boom vorig jaar heeft gestaan, maar ik wil hem zo graag al optuigen binnenkort! Vorig jaar heb ik hem denk ik eind november neergezet en was hij tot ik hem weg deed nog mooi.
Hier komen ze 26 november weer bij de bouwmarkt dus dan. Maar ik vond het de week van Kerstmis al niet meer mooi. Dus misschien wachten we een paar dagen…
Nee, hahahaha. Hij komt er de 26ste gewoon.
Ik koop er meestal een in het eerste weekend van december en haal hem dan half/eind januari weer weg. Als ik hem vooral in het begin goed water geef blijft hij bijna altijd wel mooi en vallen er niet zoveel naalden uit.
Ik twijfel zo of ik een (nep)kerstboom van 155 of 185 cm hoog. Ik heb niet veel ruimte, in de breedte scheelt het 10 cm. Ik was geneigd voor 155 te gaan, maar nu denk ik: boeiend, als die boom er staat, staat er maar beter ook gelijk een goede grote.
Hebben jullie een kleintje of een grote?
Maar is dat dan niet ook slechte kwaliteit als 'ie na vier weken al niet meer mooi is? Zou daar echt niet blij mee zijn.
Ik denk dat ik er ook maar gewoon weer eentje haal in het eerste weekend dat ze beschikbaar zijn.
Groot! Wij hebben er eentje van 220 cm
Deze struggle had ik twee jaar geleden en ben toch wel blij dat ik toen voor 185 ben gegaan. Wat je zegt, qua omvang maakt het niet veel verschil en ik denk dat 155 een beetje in het niet was gevallen.
Ik heb ook een dikke unit van 2 meter.
Waarschijnlijk ben ik hem daarom ook relatief snel zat ( max 3.5 week) want het is echt een behoorlijk aanwezigheid in huis.
Een kleintje valt meer weg, dus zou ik dan hem misschien wel langer laten staan.
Ik heb er een van 185, maar het is wel een smalle. Ik wilde graag een hoge maar had niet genoeg ruimte in de breedte, dus dit is ideaal voor mij.
Ohh is dat mooi? Heb je toevallig een foto? Ik heb net even opgemeten en elke normale kerstboom is eigenlijk al te breed, dus misschien is dit wel handig.
Wij hebben een kleine maar die staat op een ikea lack tafeltje met een leuk kleed erom (daar onder zetten we dan de cadeautjes) en zo isie hoog genoeg maar het is niet ineens een unit
Ik kan even niet zo snel een foto vinden. Misschien dat die hier nog ergens in het topic staat. Ik heb zoiets, maar dan zonder lampjes. https://www.debijenkorf.nl/national-tree-company-bayberry-kunstkerstboom-slim-met-led-verlichting-183-cm-7294060623-729406062300000
Vorig jaar 28-11 gekocht en in begin januari pas opgeruimd! Heeft al die tijd nog netjes gestaan. Wij hebben wel zo’n bakje met een pin erin waar we water in gieten. Nemen ze nog best wel wat van op moet ik zeggen