Wat is de buit?
Sowieso leuk als mensen hun kerstdeco en kerstboom showen, vind ik zo leuk om te zien!
Wat is de buit?
Sowieso leuk als mensen hun kerstdeco en kerstboom showen, vind ik zo leuk om te zien!
Niks
Wowwwww hoe dan haha?
Ik was laatst in een tuincentrum en heb daar ook met moeite maar één leuke hanger kunnen vinden helaas. Was gewoon allemaal niet echt mijn stijl.
Rotterdammers die van hysterie houden raad ik Alles in Wonderland aan. Die hebben op een paar vierkante meter meer dan 1000 verschillende ornamenten hangen. Daar heb ik wel altijd keuzestress
Dat is echt m’n favo winkel. Zeker nu het heel het jaar door is.
Vanaf wanneer gaan jullie je boom neerzetten?
Ik ga er zaterdag mee aan de slag!
Ging met moeite hoor! Maar heb in plaats daarvan mijn moeder en broer geholpen met dingen te kopen. Telt dat ook?
Ik zou de boom het liefst al zetten, maar mijn vriend wil dat ik wacht tot na Sinterklaas. Hupla opdonderen Sint, ik heb zooooooveel zin om de kerstboom te versieren.
Begin wel al nu met kerst accessoires en kerstkrans kan ook al wel aan de voordeur toch ?
Tweede week december en op 2 januari gaat de boom zo snel mogelijk het raam uit.
De buitenverlichting laat ik wel nog lang hangen, en hang ik ook al eerder op. Eind november zo’n beetje.
Ik vind het allemaal enig, maar ben die boom na 3 weken echt spuugzat.
Ik heb hem al gezet Mijn dochter vroeg dat vorige week en omdat ik toch vakantie had en dan ook echt de tijd heb ipv in de drukke weekenden dacht ik waarom niet? Zal morgen wel een foto maken
Thuis heb ik een ‘stijlvolle’ boom, maar op mijn werk gaan we met mijn team helemaal los. Vorig jaar hadden we een hele treinbaan gemaakt en dit jaar komt er een foute boom met zo’n paraplu eronder waar sneeuw uit komt. Er komt een soort berg bij waar een soort kerstdorp op komt. Al helemaal zin in!
Is het te vroeg om de boom al neer te zetten?
Nooit!!
Ik zet hem laatste week nov/1dec vaak. Vaak lampjes al eerder en een kleine versiering hier en daar.
Na o&n ben ik het helemaal zat en gaat alles het liefst zsm de deur uit haha.
Edit: de bejaarde overbuurvrouw heeft hem al staan sinds dit weekend en I love it!
Weet iemand of flying tiger alweer kerstballen heeft? Zag op hun website al wel kerstspullen staan maar geen ballen/ornament.
Ik ga zaterdagmiddag naar Eeenske dus kan dan eventueel wel voor je kijken
Ik ben er zelf dan ook denk ik maar als t niet lukt hoor ik het sowieso graag haha. Weet ook niet of ik er dan aan toe kom
ja hebben ze