Het is bijna Kerstmis!

Ik heb altijd kunstbomen in huis gehad, maar deze is toch weer wat “denser” dan veel anderen kunstbomen

Dit heb ik vorig jaar geprobeerd, maar vond het erg tegen vallen. Mijn vriend is ook allergisch en na 2 jaar een zielige boom met kerst, wil ik nu toch een neppe.

@Snygg Geweldig dat je de prijs weggehaald hebt! En ach je kunt nu jaren vooruit. Mooie boom!

@ferris Ik wist niet dat Welkoop ook kunstbomen verkoopt. Ziet er ook goed uit!

Wow die is heel mooi!

1 like

Heb m’n verzameling kerstmokken maar weer eens uit de kast getrokken. De hele linker is nieuw.
Wil er liefst nog veel meer haha! Staat super gezellig op zo’n open plank in m’n keuken.

30 likes

Die notenkraker mok is tof!! :heart: Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

3 likes

Joee, leest het lootje van @360 mee :crazy_face:

2 likes

Thanks! Van De Bosrand! Vorige week gekocht dus die moeten ze nog wel hebben.

1 like

Ooit wil ik zo’n showroomkerstboom, want die kun je geloof in inclusief versieringen kopen (voor zover ze er rond kerst niet allemaal zijn uitgeplukt door klanten). Die zijn zooo mooi altijd, maar zo duur. Maar lijkt me ideaal om dat ding na kerst gewoon zo in een keer in de berging te zetten met een zak erom. Ik heb zelf hele leuke hangers, maar het wordt altijd zo’n zooitje ongeregeld bij mij :joy: M’n moeder werkt wel in een tuincentrum, dus als ik die bij haar haal krijg ik in ieder geval wel 20% korting

Een zooitje ongeregeld is toch juist leuk! Ik heb hele uiteenlopende hangers en vul het verder op met basic ballen, en elk jaar wil ik mijn boom iets verder opvullen met (niet bij elkaar passende) ornamenten. Ik koop gewoon wat ik leuk vind.

Mijn vriend en ik hadden vorig jaar onze eerste kerst samen en hij zei toen al niet zoveel met kerst te hebben. Dat zegt hij dit jaar weer, maar ondertussen hebben we al kerstdecoratie gekocht, wil hij kerstmuziek luisteren, en vroeg hij afgelopen weekend of we al een boom konden neerzetten :joy:

7 likes

Ik had het uiteraard kunnen weten maar was in eerste instantie toch verbaasd dat er hele kerstkanalen bestaan:

https://m.youtube.com/user/christmaholic/videos

1 like

Hier krijg je een beetje beeld met hangers erin

15 likes

Ik vier dit jaar voor het eerst Kerst in m’n eigen huisje en wil graag wat leuke kerstdeco inslaan. Wat voor dingen hebben jullie in huis, naast een Kerstboom?

Veel kaarsjes vooral. En zoiets:
afbeelding

5 likes

Oooh leuk! Dankje :blush:

2 likes

Bijvoorbeeld, verder kaarsjes, ik heb 2 beelden van herten, en je hebt veel leuke lampjes op baterijen die je overal overheen / in kan doen. Je kunt ook nog een kerststukje maken, ook leuk!

6 likes

Ooh zo leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

The christmas station staat hier alweer de hele dag aan hoor :raising_hand_woman: :christmas_tree:

6 likes

Haha dit icm met je naam en avatar, krijg helemaal postcode loterij Christmastruck vibes :christmas_tree::snowflake:

8 likes

Ik heb zo’n houten kerstboom met vakjes op de vensterbank staan. Met allemaal beeldjes en kaarsjes etc. erin.

Voor de rest wat losse beeldjes, een vaas met kleine kerstballen, een metalen 2d kerstboompje waar je kleine kerstballen in kan hangen. Je kan eventueel lampjes ophangen of op de vensterbank leggen.

4 likes

Ik ga zo naar het tuincentrum. Tijd om mijn inner-Mariah Carey weer te herontdekken

9 likes