Het is bijna Kerstmis!

Oeeee dan ga ik weer eens kiekeee!!!

2 likes

Zag net deze trailer voor een nieuwe kerstfilm op Netflix en hij ziet er zo leuk uit! Jammer dat ie pas 5 november erop staat, maar wel leuk om naar uit te kijken.

16 likes

Had je hem niet kunnen redden?

2 likes

Is het te vroeg om al een kerstboom op te zetten?

Zo blij met deze nieuwe ballen haha.

20 likes

Ik heb mijn kerstboom net alvast in de kamer gezet :no_mouth:

11 likes

Ik ga 16 november de kerst high tea in Halsteren doen :tada::tada:. Nu al zin in.

9 likes

@Baron kom je hier je nieuwe kerstballen showen? Ben echt heel benieuwd!

1 like

Ja als mijn boom staat (ga hem sowieso ergens in november al wel neerzetten) dan kom ik hem showen! Heb nu alle ballen in papier verpakt zodat ze niet stukgaan

3 likes

Deze zijn echt leuk!

1 like

Ik heb deze week vakantie en ik denk dat ik mijn kerstboom gewoon ergens deze week al ga zetten. Misschien erg vroeg maar ben er altijd best een tijd mee bezig en dan heb ik er lang plezier van + dat ik het super gezellig vind.

5 likes

Ik was net in het tuincentrum hier maar vond het qua kerst zo tegenvallen, helemaal geen interessante of spannende kleuren. Alles was heel neutraal en weinig dat paste bij de versieringen die ik vorig jaar heb gekocht. Hopelijk hebben andere winkels nog leukere dingen, want ik vond mijn boom vorig jaar niet vol genoeg haha

19 likes

Ik heb een nep-kerstboom van 250 euro gekocht :face_with_hand_over_mouth:

21 likes

Ik was vandaag toevallig ook in een tuincentrum en vond het ook tegenvallen, terwijl ik me had voorbereid op keuzestress :frowning: Ze hadden enorm veel, maar gewoon niet mijn smaak.

1 like

Welke heb je gekocht en hoe hoog? Ik ben ook opzoek en ga binnenkort eens bij intratuin kijken. Het bedrag wat je noemt is hoog, maar ook wel reëel voor een mooie neppe boom volgens mij.

2 likes

Tip: een oud-collega heeft een paar jaar geleden een hele mooie nepboom gekocht omdat ze allergisch is voor echte naaldbomen. Zij heeft gewacht tot na kerst en heeft toen een showmodel met 50% korting gekregen. Heb je deze kerst niks aan maar misschien iemand voor volgend jaar.

2 likes

Ik heb deze gekocht, 185cm hoog. Prijsjes had ik weggekrast voor mijn vriend :laughing:

12 likes

https://www.welkoop.nl/triumph-tree-forest-frosted-pine-kunstkerstboom-185-cm_1138852?channable=00757969640031313338383532c0&gclid=CjwKCAjwq9mLBhB2EiwAuYdMtaDET-9VuQJEJDF1-fqCxJ93UgNYwUWLnytow5V-pwqPRuOQE_CvohoCIGcQAvD_BwE

Wij hebben deze vorig jaar gekocht en middels mijn ouders en vrienden ook (in verschillende maten)

Ik vind deze bomen echt prachtig! Maar zijn ze ook een beetje praktisch met versieren? Aangezien de takjes vrij kort en dicht op elkaar zitten lijkt het me lastig om er veel in te kunnen hangen (ik heb geen ballen maar figuurtjes), ben benieuwd naar je ervaring!

Het was wel even anders dan een echte boom maar je kan de takken ook nog een beetje verbuigen dus vond het prima te doen. Er kon nog steeds een hele hoop in haha

Edit op sommige plekken heb je idd wel wat minder hangruimte, maar moet je een beetje slim indelen en dus de takken soms wat verder uit elkaar zetten

2 likes