Doen jullie iets van een activiteit met kerst en zo ja: wat?
Over het algemeen huren wij altijd een huisje samen met het nichtje van mijn vriend en alle kinderen om wel Kerst te vieren maar geen verdere familieverplichtingen te hebben. Als dat niet gaat of kan dan gaan wij meestal op een van de Kerstdagen naar de Efteling.
Nog maar 100 dagen!
Ik heb echt al zoooooveel zin in kerst. Dit jaar wil ik een nog grotere boom dan vorig jaar + meer versiering. En ik zat er al aan te denken om ook nog heel ouderwets een kerststukje te maken. Ik heb gisteren zelfs al mijn geurkaars met kerstboomgeur aangezet
Tuincentrum Leurs in Venlo heeft 20-11 een prikkelarm uurtje. Dus de kerstshow bewonderen zonder al die lichtjes en 300 geluiden door elkaar en minder bezoekers. Wellicht nog een tip voor iemand hier
Zijn wij zojuist naar de intratuin kerst gegaan? Ja
Hebben we ons eerste huisje voor ons kerstdorpje gekocht? Ja.
Staat ie al te shinen op de kast? Oh Jazeker!!
Is er al een kerstafdeling bij intratuin?
Ligt het aan mij of zijn alle winkels sinds vorig jaar eerder met kerst collectie? Voorheen begon ik in oktober al in de kerstmodus te komen, maar moest ik wachten tot november tot winkels hun collectie hadden. Ik heb gister ook al veel kerstafdelingen gezien bij casa/action/hema etc.
De grote in Brabant heeft het al wel. Voor mijn gevoel is het nog niet helemaal af. In duiven is het vanaf 9 oktober open!
Ik heb gisteren m’n eerste kerstballen van Vondels gekocht bij de Bijenkorf. Ik mag niet teveel kopen dit jaar, want m’n boom is al aardig vol.
Forever sad dat mijn favoriete tuincentrum de Efteling niet meer nabouwt met kerst. Dat was altijd het beste uitje. De Efteling gecombineerd met kerstdecoratie Oh kijk het filmpje ook even. Ik krijs iedere keer weer, zo hysterisch. Maar het was tegelijkertijd ook heel schattig want hele verzorgingshuizen kwamen hier op uitje.
Bij de Intratuin in Halsteren (West-Brabant) opent de kerstshow altijd in het eerste weekend van oktober, echt een aanrader🤗
Ik wilde net reageren dat Halsteren inderdaad sinds gisteren geopend is. Die is altijd zo mooi.
Waarom helemaal in Venlo
Ik ben hier ooit op een drukke dag per ongeluk in tegengestelde richting doorheen gelopen. Is niet aan te raden.
Alle kerstproducten van Lush zijn ook alweer (of eigenlijk eindelijk!) verkrijgbaar. Blije meid hier en ook twee blije kleine jongens.
Ik heb al een high tea gereserveerd in Halsteren kijk er al naar uit in combi met de kerstsdeco!
Aaahhh K E R S T ik kan echt niet wachten hoor. Nu al zin om kerstboom te gaan halen en het binnen helemaal gezellig te maken
@Oprah ik zag dat de Wibra ook weer kerstspullen heeft! Ik had haast, dus heb helaas geen foto kunnen maken