zo, deze boom is ook duidelijk klaar met 2020
En een plakje afzagen en een paar gaten in de stam boren zodat hij zoveel mogelijk water kan slurpen, mijn boom staat altijd van sinterklaas tot Driekoningen, nog nooit kale takken of iets dergelijks gehad!
Hahaha ahnee wat kut. Wat voor één was het? Ik kies altijd een Nordman en die staat altijd na 6 weken er nog redelijk bij. Mocht je volgend jaar iets anders willen proberen
Dat is super slim! Ik heb er altijd een met kluit en die geef ik ook liters water.
Ja volgend jaar ga ik inderdaad voor een Nordman Vindt Nordman ook altijd mooier qua dikte van de naalden etc. Ach ik heb er 4 weken plezier van gehad, volgend jaar weer beter haha
Nu na kerst - die ik in quarentaine heb doorgebracht😭- ga ik vol maar voor NYE & een winterbbq doen met zelfgemaakte gluhwein, vuurkorf e.d. Kijken of er leuke online quiz’en zijn.
wat is die harige kerstboom ook echt linksonder?
Dat is RiViErA MaIsOn
Oh ze zijn laat dit jaar. Normaal was het eerste week augustus.
Door dit al slechte weer heb ik best zin in kerstmis eigenlijk. Of in ieder geval, de sfeer vooraf eromheen met gezellige lampjes en niet te vergeten de oliebollenkraam naast waar ik woon maar volgens mij komt die al in oktober en de versiering ook dus da’s weer zo
Heb je die nog niet in je collectie?
Shame on youuuu
ZIN in
Ik heb vanmorgen 4 vlogs van Zoella gekeken van Vlogmas 2017 en kreeg helemaal zin in kerst.
Goh wat een sjieke manier om LeEN BaKKeR HuIS te zeggen
Ik heb ze nog nergens gezien😭
Maar je moet het wel goed begrijpen hè, dit is Leen Bakker huis voor mensen met geld!
Action heeft ze ook al liggen!
Mijn moeder is chef kerstmis op haar werk en begint in januari al met de voorbereidingen en dingen bestellen
Heb vandaag mijn eerste kerst cadeau gekocht haha. Wij doen altijd cadeaus voor de hele familie en elk jaar neem ik voor om eerder te beginnen maar dit is wel een record . Zag net wat leuke dingen in de sale dus heb die maar alvast besteld.