Het is bijna Kerstmis!

Ik vind dat jij de boom nu al mag klaarzetten :heart_eyes:

4 likes

Ik ben al bezig met cadeau ideeën opschrijven voor de familie en aan het nadenken over kerst met vrienden.

4 likes

Ik heb al twee kerstcadeautjes gekocht haha, anders weet ik het tegen die tijd echt niet wat ik moet geven

6 likes

Oh wat een heerlijk topic! Het is vandaag wat frisser en ik heb al helemaal zin om een boom uit te zoeken en op te tuigen. Dit is de eerste kerst met zn 3tjes en kijk er echt naar uit :christmas_tree:

1 like

Ik heb ook helemaal zin, ondanks dat ik voor de rest beetje op Zoelle ben uitgekeken, zin in haar vlogmas!

1 like

Joejoe! :tada::christmas_tree::santa:t2:

5 likes

De action keurt al jullie gedachtes goed hoor! Optuigen die boom

NU

5 likes

Mijn persoonlijke kerstliedjesfavoriet is deze:

1 like

De adventkalenders van The Body Shop zijn uit!
Deze

Volgens mij niet echt anders dan vorig jaar. En ze verklappen ook wel veel… ik sla over. Misschien wel weer die van DM, Balea of een andere. Zit meer typisch kerstspul in en veeeel goedkoper. Maar mag alleen als mijn voorraad verzorgingsproducten klein genoeg is.

1 like

Wij beginnen na het weekend met de opbouw van het Kerstplein!

2 likes

He maar er zaten toch ook altijd mini’s in van die kerstcollecties? Die lijken er nu helemaal niet in te zitten? Wat vreemd

Ik heb de adventskalender van Asos al besteld :see_no_evil:

Ah ik wil heel graag die van Lookfantastic! Ben nog even aan het twijfelen of ik het geld er voor over heb, toch €90…

Ik kijk ook weer zo uit naar kerst!! M’n vriend en ik hebben ook cheesy matching kersttruien en vorig jaar hadden we het voor het eerst in ons eigen huis gevierd. Kon eindelijk helemaal losgaan qua versiering, zal zo eens zoeken of ik er nog foto’s van heb. Vind het echt heerlijk om perfecte cadeaus voor iedereen te bedenken en 2 dagen van tevoren al in de keuken staan :two_hearts:

2 likes

Ja vorig jaar iig wel! Gek dan. Misschien een andere variant die nog uit moet komen. Of niet in NL verschijnt?

Ik kijk eigenlijk helemaal niet uit naar de feestdagen want ik haat kou, maar vorig jaar herfst/winter waren mijn vriend en ik op zoek naar een woning en bij elke bezichtiging bedacht ik me dan waar onze eerste gezamenlijke kerstboom zou kunnen staan. Uiteindelijk hebben we pas in februari iets gevonden, dus we hebben deze kerst eindelijk die kerstboom en ik kijk er echt naar uit :heart:

2 likes

Dit was mijn versiering en tafelsetting van beide dagen vorig jaar! Denk dat dit jaar wel ongeveer hetzelfde gaat worden, al is de kans groot dat ik nog van alles koop :sweat_smile:

20 likes

Kerstballen koop ik elk jaar wel een paar, verder denk ik dat het op een gegeven moment wel genoeg is (of iig dat mijn vriend er genoeg van heeft haha)

Heb je een linkje of naam? Ik zie hem niet :sob:

1 like

Hahaha die omschrijvingen :joy:
“Nu zijn we je echt aan het verwennen”

3 likes