straks gelijk
Ik wil het eigenlijk na vandaag doen, ben er wel weer klaar mee. Maar ik weet niet wanneer ze hier de bomen komen ophalen, dus ik denk dat ik nog even wacht. Nog een week een lege boom in de woonkamer is ook weer zo wat
Normaal half januari, maar die van ons valt half uit elkaar dus ik wil hem eigenlijk al weg doen
Ik vind het zo jammer dat de kerstperiode alweer over is. Zo’n gezellige tijd en januari is dan echt een dinsdagdip van een maand lang, bah.
Daarom hebben we ook een wintertopic nodig!
Echt he! En je kijkt er zo lang naar uit maar die 2 dagen vliegen zo voorbij
Mensen met een neppe boom wanneer ruimen jullie de kerstspullen (boom en decoratie) op?
- Ik heb een echte maar wil stemmen
- Eind dec nog
- Eerste dagen van Januari
- 2de week Januari
- 3de week Januari
- Eind Januari
- Begin Februari
- Midden Februari
- Eind Februari of later
- Ik wil stemmen
0 stemmers
Ik ben het aan het proberen uit te stellen. Vorig jaar was ‘ie al weg voordat het echt kerst was (had het eerder gevierd), en nu wil ik ook mn ruimte in mn kamer terug
Altijd 1 jan. Dan heb ik vrij en ben ik er ook echt klaar mee.
Normaal ruim ik m’n boom ook de eerste dagen van januari op. Dan ben ik altijd in zo’n ‘nee year new me’ bui en doe ik gelijk een grote schoonmaak (en dan is het aftellen tot het voorjaar begint ).
Maar aangezien dat vorig jaar best tegenviel (januari was de hele maand donker en grauw) en er toch niks leuks op de planning staat wil ik de boom misschien wat langer laten staan. desnoods alleen met de lampjes, zonder versiering verder. Het staat namelijk wel heel gezellig.
Ik vind dat dit jaar ook echt voorbij gevlogen is, dus als ik mezelf kan laten geloven dat het pas volgende maand december is, dan skip ik januari gewoon
Hou vol!
Vandaag. Ik heb dit jaar helemaal geen kerst-gevoel en de hele decembermaand is in een waas aan me voorbijgegaan. Ik wilde m’n vriend helpen opruimen, maar hij is al klaar haha. Tijd voor nieuwe dingen!
Einde van kerst hahaha. Man man man, ben 2 uur bezig geweest. Mijn stofzuiger kon het niet meer aan en heb toen mijn paps opgebeld. Groetjes uit de Ardennen
Jaaaa ik stem voor
Omg heeft ie al z’n naalden laten vallen of heb je eraan lopen trekken ofzo? Drama
Zie hier de reden waarom ik al jaren geen echte boom meer in huis haal
Ja dit vraag ik mij ook af. Ziet iedere echte kerstboom er nu al zo kaal uit? Ik heb bij familie/vrienden nog nooit een echte gezien dus ik ben eigenlijk heel verbaasd over de hoeveelheid naalden en de verder compleet kale takken
Mijne volgens mij niet! Maar ben momenteel bij m’n ouders, dus zeker weten doe ik het niet. De andere jaren viel het ook mee.
Moet wel zeggen dat de kerstboom nu al 4 weken stond. Maar inderdaad, naalden vielen eruit, takken gingen hangen en er vielen ook ballen naar beneden. Ik hoefde de kerstboom maar aan te raken en alles viel naar beneden
Hier staat ie er nog mooi bij. Er zijn ook bijna geen naalden uitgevallen, maar ik heb ook weleens eens een boom gehad die voor kerst al helemaal kaal was. Ik denk dat je ook een beetje geluk moet hebben met een goede boom.