Als je het doet, moet je het ook goed doen he haha. Ik heb vandaag naar nieuw kerstservies zitten kijken. Die wat ik eigenlijk wil is (in een keer) te duur, dus misschien maar in delen aanschaffen
Ik wil ook weer naar een kerstmarkt
Als je het doet, moet je het ook goed doen he haha. Ik heb vandaag naar nieuw kerstservies zitten kijken. Die wat ik eigenlijk wil is (in een keer) te duur, dus misschien maar in delen aanschaffen
Ik wil ook weer naar een kerstmarkt
Ik kan niet wachten tot mijn vriend en ik gaan samenwonen (afgezien van het huishoudelijke deel) want dan kan ik eindelijk een kerstboom in huis nemen
Althans, van hem mag dat niet omdat mevrouw de poes er niet mee om kan gaan maar ik druk die boom er gewoon doorheen
Jaa klopt zo heb ik vorig jaar eindelijk, na jaren zoeken, de perfecte kerststalfiguren gevonden. In barcelona oo het vliegveld na de douane. Heel duur zo’n groot pakket mee in het vliegtuig. Heb toen ook zelf een kerststal gebouwd (met een kratje van de kwantum) omdat ik niet de perfecte kon vinden. Ben er zo trots op.
Hebben jullie ook nog bepaakde kerstitems op je wishlist staan? Kerstservies is wel een goeie. Ik zoek zelf nog de perfecte piek en een tafelkleed
Ohhh, ik hoop zo dat we dan in de boerderij wonen. Dan kan ik een echte, grote kerstboom opzetten en het huis mooi versieren <3
Voor mijn werk kwam ik van de week in Middlesbrough/Teesside en daar staat in het hotel waar wij verblijven ieder jaar vanaf augustus de kerstboom al. Kerst is begonnen hoor!
Ik weet nog wel dat we vroeger nog met kerst naar de kerk gingen voor de mis en dat we buiten kwamen het flink gesneeuwd had en er iets van een halve meter lag. Dat was toch echt wel het ultieme kerstgevoel En ik heb een nieuw huis (groter!) waar mijn kerstboom eindelijk een eervolle plek krijgt , en lekker tuincentra doorstruinen voor decoratie, ja zin in!!
Op 1 augustus lagen de pepernoten al in de winkel. Dus zou ik eigenlijk vanaf morgen prima de kerstboom al kunnen opzetten
Ik vind dat Emma bridgewater altijd mooi servies heeft!
Nog 133 dagen!
Ik heb vanavond voor het eerst weer sloffen aan en nu heb ik zin om mijn kersttrui er ook weer bij te zoeken. Veeeeel te heet helaas
Ik kan dit jaar eindelijk weer een kerstboom opzetten en het huis versieren ️ Vorig jaar waren we druk met verbouwen en verhuizen maar had stiekem wel wat kerstballen en versiering gekocht dus kan het eindelijk gaan gebruiken haha
Door dit weer krijg ik nog meer zin in kerst! Gelukkig deelt mijn vriend dit, want ik zette net Spotify aan en toen vroeg hij om Last christmas
Ik heb de eerste kerstspullen al gespot in de winkel haha
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar jouw kerststal!
Ben ik raar als ik nu al ga fantaseren over mijn kerstoutfit?
Neee!!
Aaah was even bang dat ik dit jaar geen Engeland zou gaan zien, maar ik ga kerstshoppen in Hull. Woehoe
Nog 120 dagen!
Haha, het is echt m’n trots maar zo mooi is de stal eigenlijk niet hoor. echt diy, maar heb zelfs gras en sneeuw van vilt gemaakt en nu kan ik rustig zoeken naar de perfecte stak.
Ik zat een foto te zoeken, maar die kan ik niet vinden ️ Dus nu maar wachten tot ik de kerstspullen pak. Ik wil de foto wel graag delen hier hoor haha
Cant wait. Ik heb zo’n zin in de lampjes ed. Zeker nu het zulk hetfstig weer is.
Wanneer zetten jullie de kerstboom ed neer? Wachten jullie echt tot na sinterklaas? Ik zei tegen mn vriend vorige week dat ik het misschien wel al 1 december neerzet en zijn reactie was “dat is laat”. Toen hield ik zoveel van hem:heart_eyes: