Het is bijna Kerstmis!

Mijne ook! Al heb ik hem vorig jaar niet gezien, dit jaar extra kijken haha

1 like

Voor degenen die nog een zomerse stedentrip naar Londen in het vooruitzicht hebben:

Kerstshoppen in Londen

1 like

Harry Potter
Love actually
The Holiday
Bridget Jones

2 likes

Of deze :wink:

2 likes

Deze vind ik ook zo gezellig:

10 likes

Die vind ik veel te blij.

Ah mijn favo kerstliedje :heart:

1 like

Jaaaaa, dit is mijn lievelings!

1 like

The Holiday! En gourmetten. Niet heel kerstig maar wel gezellig.

1 like

Als je niet van blije kerstmuziek houdt luister deze dan en let op de tekst.

(Just wait for it)

1 like

The family Stone is ook leuk!

Dit is ook mijn favoriet!! :heart: instant kerst gevoel

2 likes

Nog steeds zin in kerst. Vorig jaar hadden we ineens een kerstwinkel tijdelijk, mijn god wat was ik gelukkig (ondanks dat ik niks heb gekocht want skeer en niks nodig).

Vorig jaar had ik voor het eerst een eigen kerstboom in mijn huis. Mijn ex had een hekel aan kerst en kerstbomen en versieringen dus ik heb dat jaren lang niet gehad door hem. En vorig jaar was zo’n leuke dag om met mijn vriend een boom uit te zoeken en 'm op te tuigen en de kamer helemaal te versieren. Heb er nu al weer zin in.

3 likes

Ik had jaren geen kerstboom omdat mijn katten twee sloopkogels zijn. Vorig jaar toch geprobeerd met allemaal onbreekbaar spul dat tevens veilig is voor katten, en ze hebben er een keer of 5 in gehangen. Ging verder allemaal goed dus komend jaar wil ik het weer. :smiley:

Hahaha, ik moest ook elke keer als ik weg ging en 's avonds alle eetkamer stoelen ervoor zetten anders zou mijn hond alle versiering eruit hebben gehaald.

2 likes

Ik ben benieuwd hoe Merlijn met kerstbomen is, ik ben bang dat het een sloperd is van de bovenste plank want hij laat als enige kat die ik ooi hebt gehad speelgoed niet heel. :thinking:

Van de week heb ik dus gedroomd dat ik een kerstboom ging uitzoeken. En ik wilde niet zo lullig doen als afgelopen jaar (1 man ging me helpen met uitzoeken van een boom en gaf het na 2 bomen bekijken al op omdat hij erachter kwam dat ik wel heel kieskeurig was haha. Erna heeft een vrouw mij net zo lang geholpen tot ik een mooie had) dus ik zei dit keer bij de 2e al gelijk ja doe maar zonder dat ik had gekeken hoe hij viel. Eenmaal thuis neergezet vond ik hem dus echt heel lelijk. Toen zijn we weer terug gegaan naar de winkel om hem terug te brengen. De caissière was ook echt mega chagerijnig, toen vroeg iemand anders iets aan haar, op dat moment was ze aan het bellen voor mij, en werd die vrouw afgekat waarna ik zei ja ze is geloof ik ongesteld.
En toen droomde ik weer over iets anders. Haha

Heb er wel onwijs zin in. Heb vorig jaar echt flink veel nieuwe ballen gekocht. Ik hou van kerstballen! Weet alleen half niet meer hoe ze eruit zagen haha.

2 likes

Omg ook mijn fave :heart:️:heart:️

Ik houd zo van kerst. Heb er nu al zin in. Ik heb mn boom ook altijd heel vroeg staan. Al ben ik het na kerst dan ook helemaal beu, dus gaat alles altijd weg tussen 2-4 jan :redface:

Ben echt dol op alles: kerstmuziek, -films, -versiering, -truien ALLES. Mijn favo film is ook gewoon home alone of elf :sweat_smile:

2 likes

Nu het zo regent, heb ik nog meer zin in kerst :heart:

1 like