Goede vraag. Ben ik ook heel benieuwd naar. Sommige vind ik namelijk ook gewoon niet eens vermakelijk van slechtheid
Ja idd soms is het acteerwerk zó slecht of is er zo weinig chemie tussen de hoofdrolspelers dat het me echt geen drol uitmaakt of ze überhaupt samenkomen
Het zijn allemaal dezelfde super hetero, super witte mensen films.
Ik ga van de week de buitenverlichting ophangen. Zag vanmiddag de buren er mee aan de gang, en het is toch wel weer gezellig zo.
Voor de kerstboom vind ik het echt veel te vroeg. Die komt ergens tweede week december.
Mariah Carey heeft ook een aantal jaar geleden een film via Hallmark uitgebracht, vond het wel vermakelijk (en daarmee bedoel ik, wat je dan maar van een Hallmark film kan verwachten lol) en het was dankzij haar input stukken minder wit dan de andere films.
Ik heb gisteren Last Christmas op Prime gekeken. Geen typische kerstfilm, maar ik vond hem heel mooi en love de muziek van George Michael
Ohhh die vond ik zoooo mooi!!
Huilen deze
Heb hem toen ook aan een vriendin aangeraden en die had me na het kijken kwaad geappt
Vind je het gek met zo’n einde. Vond 't best een mindfuck haha.
Dit moet ik zien
Ja jij sowieso! wel tissues bij de hand houden
Haha dat is bij mij inmiddels standaard, bij Bohemian Rhapsody was het ook al zo erg
Wat is nou dé truc voor een lang(er) goed staande echte kerstboom? Grote kluit, “vers” uit de grond en veel water? Kerstboom is elk jaar weer de meest uitdagende kamerplant
Zolang je niet, zoals hier, 38 weken van te voren een boom optuigt maakt dat heel weinig uit.
Zelfs een beste klasse nordmann van 200 euro houdt het maar krap 3 weken binnenshuis uit. Maakt weinig uit hoe je die verzorgt. Hij sterft langzaam vanaf het moment dat hij binnen staat.
Alleen nog een sexy piek voor een piekfijne kerst.
Deze vond ik leuk:
- The Princess Switch! Niet Oscar-waardig haha maar leuk om te kijken en het kan veeel slechter.
- Let it snow, is meer een coming of age film dan Hallmark, maar gaat wel over kerst.
- The Holiday Calender. Beetje cliché, beetje cringey soms, wel leuk
- Christmas inheritance, lekker oppervlakkig
- A Christmas Prince (deel 1, 2, 3). Echt ontzettend slecht maar deze moet je gewoon gezien hebben, de Hallmark film der Hallmark films
Holidate moet ik nog zien maar schijnt ook leuk te zijn!
Oh en mijn favoriete niet-Hallmark kerstfilms, mocht je nog meer inspiratie nodig hebben: Love Actually, The Holiday, Deck the Halls, The Polar Express.
Volgens mij maakt het niet zo veel uit omdat de verwarming “killing” is voor de boom. Het is binnen te droog en te warm. Ik merk vooral dat het belangrijk is dat je hem op een plek zet waar je hem niet te veel aanraakt, want als je hem aanraakt vallen de naalden makkelijker uit. Ik heb ieder jaar een boom op een kruis van circa 25 euro en ze blijven hier altijd wel een goede maand staan. Ik zet hem rond 1 december op en rond 5 januari gaat hij de deur weer uit.
Inderdaad met kluit, heel vaak water geven en voordat je hem binnen zet goed laten acclimatiseren. Dus bij voorkeur niet rechtstreeks van buiten 4 graden naar binnen 22 graden, maar een tussenstap in een garage ofzo. Maar uiteindelijk gaat hij toch wel naalden verliezen als hij een paar weken staat, want zo’n boom hoort natuurlijk niet bij 20+ graden en lage luchtvochtigheid te staan
Heeft iemand hier een idee hoeveel lampjes je ongeveer nodig hebt voor een boom van circa 1.8m? Ik heb echt geen idee hoeveel lampjes ik altijd had, en het lichtsnoer is vorig jaar kapot gegaan dus moet een nieuwe… als ik Google zou ik minimaal 700 lampjes nodig hebben, dat lijkt me dan een beetje erg veel dus ik denk dat ze dat bedoelen met bomen voor buiten. Heb nu een snoer van 240 lampjes, zou dat genoeg zijn?