Hij staat!
Ik heb een neppe kerstboom, maar zoek wat leuks om over het ijzeren deel te doen. Zo’n houten ding is niet echt m’n ding. Wat hebben jullie er liggen? Ik heb trouwens een hysterische boom met allerlei Vondels ornamenten.
Mijn vriend en ik gaan dit jaar onze eerste kerstboom nemen In ons vorige appartement hadden we er geen ruimte voor.
Waar kan ik het beste terecht voor een kerst starterpack? We hebben nog helemaal geen ballen, lampjes of andere versiering voor in huis.
Wij hebben een jute kleed erover liggen. Net zoals de zak van de sint eigenlijk?
Wij hebben meestal zo’n sneeuwkleed en dan daarop wat decoraties (houten huisje enz), en de katten liggen er meestal op haha
Oh dat is leuk met huisjes! Dan kan ik een klein kerstdorpje er onder maken
Ik heb altijd een echte boom met een kruis en op het kruis leg ik dan een donkerbruin schapenvachtje.
Ik heb vandaag ook alvast een snoer kerstlampjes in de kast gehangen. Instant cosy feelings
Ligt het aan mij of is de kerstmood er dit jaar wel heel vroeg? Nu al verschillend mensen met een boom, kerstmuziek. In mijn hoofd begint dat echt in december pas!
Welke Outlet is dit? Is voor ons uurtje rijden dus misschien nog wel de moeite waard op een vrije dag. Weekend lijkt me geen goed idee
Ja, vind ik ook! Komt denk ik echt door Corona. Sinterklaas wordt een soort van overgeslagen en kerst (en de voorbereidingen ervan) is letterlijk lichtpunt en eindelijk weer iets leuks om naar uit te kijken. Daarbij beginnen mensen nu ook eerder met kerstinkopen, om de drukte over een paar weken te vermijden.
Action heeft veel!
Volgens mij heet het letterlijk “outlet Duiven” hahaha. Ene keer is 't heel leuk en kopen we meerdere dingen, andere keer kopen we niks. Maar alsnog leuk om lekker rond te neuzen haha. En wij gaan dan ook altijd naar intratuin. Deze keer wil ik ook een stop in Arnhem maken vanwege TK Maxx (zit hier niet om de hoek)
Ah oke haha, interieur dingen? Volgens mij wonen wij in dezelfde regio trouwens
Jaa echt van alles: meubels, kaarsen, servies, dekbedovertrekken.
Oh dat zou zomaar kunnen! Twente?
Persoonlijk zet ik de boom al een paar jaar rond deze tijd op. Soms nog iets eerder. Moet wel eerlijk zeggen dat het door dit zonnige weekend extra vroeg voelt
Ja! Oke toch maar eens een keer die kant op dan, thanks voor de tip!
Dat het door de pandemie komt geloof ik ook wel! Toch nog een beetje iets leuks om naar uit te kijken. Het kan niet zo gezellig worden met familie en vrienden als normaal, maar je kan het minstens thuis een beetje leuk maken.
@Valkyrie Valt het daar een beetje mee met de drukte? Ik durf er eerlijk gezegd al een tijdje niet heen.
@FISSA Goede tip! Ik vind het ook een prettig idee om er niet een hele lading nieuwe spullen voor te hoeven kopen als er genoeg tweedehands te vinden is.
Ik was er afgelopen zaterdag en toen was het vrij druk, maar als je doordeweeks kan gaan dan valt het qua drukte wel mee.
Wat is jullie favo Hallmark film? Ze zijn allemaal slecht maar zie door de bomen het bos niet meer; welke is slecht maar toch bovengemiddeld vermakelijk?