Het is bijna Kerstmis!

Ligt er dan natuurlijk ook aan hoe dicht de lichtjes op elkaar zitten. Zie dat ze in jouw boom heel dicht op elkaar zitten (vind ik super mooi, wil ik dit jaar ook :heart_eyes:) maar als ze verder uit elkaar zitten heb je ook minder lampjes.

Wow ja jij hebt ook wel een heel mooi snoer waar de lampjes dicht op elkaar zitten! Zoiets lijkt mij ook wel wat, heb je die gewoon bij een tuincentrum gehaald?

Wat ik tegenkom zijn snoeren waar de lampjes inderdaad wat verder van elkaar af liggen, dan weet ik op een gegeven moment niet meer waar ik naartoe moet met t snoer :sweat_smile: en met het opruimen is het dan helemaal ellende, was vorig jaar blij dat t snoer echt kapot was, kon ik de lampjes er gewoon uit knippen :joy:

@Petje ja oké dat klopt natuurlijk wel! Had ik even niet over nagedacht :see_no_evil:
Heet ook clusterverlichting! Maar deze komt gewoon van de action! Kosten €15 of €20 meen ik :blush:

Ooh top! Ga ik even bij de action kijken. Ik dacht altijd dat ik clusterverlichting te veel licht in de boom zou vinden, maar zoals bij jou vind ik het er heel mooi uit zien en helemaal niet te veel

1 like

De eerder geposte boom hierboven hangen 3x 700 lampjes in… vind dat niet te vol maar jij misschien wel? Je moet ook naar de lengte van het snoer kijken, of je wel enkele keren rond de boom gedraaid raakt.

Afrader: Operation Christmas Drop op Netflix. Deze is echt slecht en saai :sleeping:. Echt zo’n slechte Hallmark film.
De Holidate vond ik wel heel erg leuk.

2 likes

Oh ik vond 'm wel leuk! Haha maar ik ging er ook met 000000 verwachting in, dus het viel me ‘mee’ zeg maar.

Dash en Lily ben ik gister begonnen en die is wel echt leuk so far! Beetje Let it Snow (netflix vorig jaar) en 500 days of Summer vibes krijg ik er van

3 likes

Ik ga denk ik een dezer dagen het eerste deel van The Princess Switch weer kijken, want volgende week het tweede deel :partying_face:

Ik vond the Holidate wel leuk, maar ik vind toch echt The Princess Switch en A Christmas Prince veruit het leukste. Al die nieuwe films trekken me niet zo :joy: Heb Christmas Wonderland ook halverwege uit gezet. Christmas made to order vond ik trouwens wel weer leuk.

5 likes

Oh neee die vond ik zo slecht :frowning:

1 like

Ga je dit jaar (ouderwets) kerstkaarten schrijven?

• Jazeker
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het leuk om te sturen en ik denk dat iedereen dit jaar wel een kaartje extra waardeert

3 likes

Ik vind het ook leuk om te sturen, denk dat iedereen dit jaar wel extra waadert idd.

Ik heb vanavond last christmas gekeken. Zo stom, ik heb al eens spoilers ofzo gelezen ooit, waardoor ik dus al wist hoe het ging aflopen. Had het liever niet geweten, maar alsnog wel de moeite waard om te kijken vond ik.

2 likes

Ik kan zelf geen kerstboom neerzetten (te klein huis), maar bij mijn vriend is er wel ruimte en ze hebben nog geen boom. Dus ik heb nu besloten het mijn persoonlijke project wordt om daar een mooie kerstboom te regelen :smiling_imp::santa:t2: Zijn huisgenoten vinden kerst wel leuk en aardig allemaal maar hebben zelf geen zin iets te regelen dus dit is perfect haha. Binnenkort gaan we de kringloopwinkels langs om een nepboom te vinden

5 likes

Ik heb laatst My Christmas Inn gekeken. Ik vond hem cheesy & voorspelbaar, maar wel leuk. Het is geen Hallmark film, maar een Lifetime film. Maar dat komt op hetzelfde neer…Hij staat nu ook op Netflix!

2 likes

ik heb een boom van ca 1,80, en ik heb er 2400 lampjes in. twee snoeren van 1200 lampjes.
maar ik moet zeggen dat ik heel veel bomen hier gewoon echt niet mooi versierd vind. veel te weinig lampjes en ballen.
Als je echt van een hele volle boom houdt heb je veel lampjes nodig

2 likes

Haha, damn, dan vind je mijn boom echt niks. Is maar een kleintje (1m of 1m20 geloof ik), maar heb maar 120 lampjes (wel gewoon, geen cluster uiteraard). Ik vind het perfect, hij staat naast de tv, anders is het veel te overweldigend licht terwijl ik tv kijk. En hij is ook niet heel vol met versiering, gewoon wat ballen en slingers. Zit zelfs niet eens een piek op want die was stuk, nieuwe is besteld en komt als het goed is morgen :smiley:

heb je foto? het gaat natuurlijk om de verhouding haha

Ga mijn best doen er straks een te maken!

@Yzile

15 likes