Het is bijna Kerstmis!

Ik heb zoveel zin om me helemaal op kerst te storten, maar ik voel het gewoon nog niet door het goede/warme weer ofzo? Was in de Action en heb alleen kerstsokken voor de kinderen gekocht :woman_shrugging:t3:

2 likes

Dat gevoel heb ik ook!
Ik denk dat ik nog eventjes wacht tot sinterklaas is gevierd met de family en dan ga ik los! Eind deze maand een keer :santa::christmas_tree::bell:

2 likes

Kijk dit nou :scream: gewoon vaasjes voor een bloemetje voor in je boom. (Dille&kamille)

17 likes

De kerstcollectie van Dille & Kamille is echt elk jaar :ok_hand: brengt me altijd terug naar vroeger

3 likes

Welke boom is dit?

Ik twijfel enorm. Wil enerzijds een echte boom omdat ik dat het mooiste vind maar heb anderzijds geen zin om zoveel te stofzuigen (witte vloer) en weet ook niet of een echte boom het van 15-11 tot 2-1 volhoudt…

2 likes

Deze! Zou wel afraden om met lichtjes erin te kopen. Die gingen heel snel stuk en het waren er niet genoeg voor ons… van de boom zijn we wel tevreden verder. Zag met het opzoeken dat we hem in 2017 gekocht hadden. We hangen er wel veel versiering in, anders blijf je toch een beetje de ‘stam’ zien hier en daar…

1 like

Ik heb al 7 jaar een echte boom die ik erg lang goed kan houden. Ik ga naar een boer hier in de buurt voor een goedkope boom met kluitje. Vervolgens leg ik die 1 nacht onder mijn overkapping dan 2 nachten in mijn berging zonder verwarming. Daarna zet ik hem pas in de woonkamer. Zo kan de boom wennen aan de temperatuur en houdt hij de naalden heel lang.

2 likes

Hehehe komt m’n partner net naar me toe met de boodschap ‘ik heb eens zitten denken, en we hebben verder toch niets om naar uit te kijken met deze lockdown, laten we volgende week maar eens nadenken over het opzetten van de boom’. Jongons het wordt eerder en eerder

evil-laugh

37 likes

Ik heb echt een nieuwe vriend nodig. Hij wil nog tot december wachten :pleading_face:

Wilde hem graag in het weekend van 22/23 november opzetten. Heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken.

2 likes

Oh dat is nog lang. Begrijp dat je daar niet op wil wachten… wij doen dit weekend de versiering erin. Staat nu al een hele week een kale boom :sweat_smile:

Hij is bang dat we het anders zat zijn tegen de tijd dat het Kerst is. Ergens snap ik hem wel, want ik vind het met katten niet altijd leuk om die boom te hebben staan :joy:

Nu hoeft van mij ook nog niet hoor, maar over een week of 2 wel. Maarja, anders zet ik hem zelf gewoon neer haha.

3 likes

Zo’n grotendeels naakte engel is wel toepasselijk voor de badkamer :wink:

1 like

Oh wat een goede tip! Hoe leuk. Ga ze meteen vragen voor sinterklaas. Ik wil dit jaar ook graag echte kaarsjes in de boom; zie dat ze die daar ook hebben :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Beetje de lugubere versie van @Evert

2 likes

Ik kan niet kiezen, welke kerstkrans zal ik kopen?

1. 47FC0C26-DD33-462B-B029-81EA85AACEE9_1_201_a

• 1
  • 2
  • 3

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3

0 stemmers

Je had het gemiddelde aangevinkt :stuck_out_tongue:

ik snap niet wat je bedoelt, is de poll niet goed gemaakt? eerste keer dat ik het doe en ik had de uitleg erbij…oeps

edit, oh ik zie al wat ik verkeerd heb gedaan…sjongejonge lekker handig

2 likes

Gezellig zo met de kat ernaast!

Ik haal dit jaar alles uit de kast. Eerste keer kerst in mijn nieuwe huis, vorig jaar niet versierd omwille van verbouwingen en met zoveel tijd in huis kan ik niet anders.

Vind een kerstkrans een heel goed idee! Vroeger maakte ik die altijd zelf op een workshop van de vereniging waar mijn ouders in zaten. Heerlijk met je vingers in dat piepschuim steken hahaha

2 likes

Ik heb gisteravond Operation Christmas Dropping gekeken op Netflix. Wat een voorspelbare film. Afijn het was alsnog vermakelijk genoeg om 'm af te kijken. :joy:

4 likes

Yes de boom staat!!

Ik ben nog aan het nadenken over andere kerst-versieringen in huis. Wil graag van die hysterische kerstballen met donuts, hamburgers etc kopen. Twijfel alleen of ik een kerst tak met lichtjes om mn trap heen wikkel en daar de ballen in hang of een tafelklem koop en die helemaal versier. Tips…? Of foto’s? Ik kan helaas weinig ophangen hier. Amper bevestigingspunten

24 likes