Het is bijna Kerstmis!

Ik wil 1 november de boom maar mijn vriendin vindt het te vroeg, dus we compenseren door een mini boompje alvast neer te zetten :santa:

6 likes

Ik heb ook echt al zooo’n zin om hem neer te zetten haha. Maar ik wil ook wel weer dat het iets speciaals blijft voor de decembermaand. Dus eerder dan eind november/begin december zet ik hem niet neer.

1 like

Over 3 uur (rip) worden m’n verstandskiezen getrokken dus ik ga vanavond en morgen denk ik duizend kerstfilms kijken. Zin in <3

7 likes

@anon42392789 @Dombo
Ik ga deze maken! Heb net bij het tuincentrum zo’n méga nepkrans gekocht, rib uit m’n lijf maar super mooi, met al lichtjes er in. Kan hem dan ieder jaar in een ander thema opmaken, maar dit jaar dus zo met gedroogde sinaasappels etc. Die liggen al in de oven te drogen. :smiling_face_with_three_hearts:

Dit jaar extra zin in kerst. Door Corona, maar ook omdat we in een nieuw huis wonen. Met voor het eerst een grote tuin en eigen voordeur dus ik wil heeeelemaal los gaan haha.

36 likes

Haha ja dat laatste heb ik ook! Ik heb ook al een krans gekocht en daar komen rode besjes en dennenappels op. Onze keuken kijkt uit op de tuin en we hebben voor het keukenraam een hoge plantenbak staan, dus daar komt een klein kerstboompje met lichtjes in. Verder hebben we een veranda waar ik ook nog lichtjes aan wil hangen, dan is de tuin ook gezellig in de winter!

Omg I have found my people :heart: :heart: :heart:

8 likes

Nou mijn spotify kerstlijst is al helemaal grijsgedraaid. Love it
Nog 65 dagen wachten :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

ik heb m’n lijst vanmiddag eindelijk opgezet! voor mijn doen heel laat eigenlijk haha

2 likes

Ohhh dit is nu al m’n favo topic! Ok, samen met het Herfst topic dan :smiling_face_with_three_hearts:!

Wil dit jaar de boom ook eerder neerzetten i.v.m. Corona én laatste Kerst met z’n 2-tjes (ben ook zwanger)!
Maar wij hebben altijd een echte boom en in combinatie met vloerverwarming houdt hij dat echt niet zo lang vol. Zo jammer :pensive:

5 likes

Ik zit ook al helemaal in de kerststemming! Dit wordt de eerste kerst samen met mijn vriend in ons eerste huis. Zelf had ik heel veel ‘foute kerstballen’ gespaard, maar nu wil ik toch alles weer anders, haha. Alles op marktplaats gezet en nu al heel veel verkocht.
Kan ik het gelijk uitgeven aan nieuwe hangers voor in de boom!

2 likes

Iemand nog tips voor betaalbare gekke ballen/ornamenten? Boven de 12eu vibd ik eigenlijk al te veel :woman_facepalming::rofl:

Bedoel je zoiets?

5 likes

Ik heb er nog veel te koop staan😬 ik weet even niet hoe ik makkelijk foto’s invoeg. Mocht je interesse hebben, hier de link naar een van de ballen: https://link.marktplaats.nl/m1615280321?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Maar inderdaad, xenos, hema, casa, blokker hebben hele leuke.

2 likes

Oee je bent mn held. Die kameel, ananas, lipstift,sombrero vind ik heel tof. Ik zal op ke reageren via mp morgen :+1::+1::+1::+1:

1 like

Super! Ik zie het berichtje wel verschijnen, leuk :))

1 like

Blokker heeft ook leuke

1 like

Hoezo eigenlijk egf erbij?

Ik zie net een commercial waarin gezegd wordt dat AYNIL sowieso doorgaat ondanks Corona. :heart:

10 likes

JAAAAAA hahha ben iedereen al aan t appen :joy:

1 like

Zo blij joh, ik ga echt geen Kerst vieren zonder Robert. Desnoods doe ik een marathon van de kerstspecials van vorige jaren. :joy:
Maar gelukkig gaat het door.

4 likes