Precies dat!!!
Ja zag hem ook! Word al emotioneel van het idee!
Ik kijk die kerstspecials van afgelopen jaren soms random gedurende het jaar terug.
Oh zulke ballen zoeken m’n huisgenootje en ik ook! Waar heb jij deze vandaan?
Blokker (roze met wit en shiny paars met wit)en de rest Intratuin!
Iemand Holidate (nieuwe kerstfilm) al gezien op Netflix? Denk dat ik er zo aan ga beginnen!
As we speak aan het kijken haha. Ik vind het genieten!
Ik heb beslist dat we dit weekend de kerstboom gaan opzetten. Zo zin in! We hebben een grote nepboom dus is best wel wat werk. Dit weekend wil ik de boom zetten en eventueel al de lampjes erin. Komend weekend dan de ballen erin hangen brengt een beetje sfeer in huis… weet ook dat het erg vroeg is maar het zijn al zo trieste dagen nu dat het wel kan vind ik haha. En daarbij. Dit jaar wil ik hem tijdig weer opruimen want ik ben uitgerekend eind januari…
nog iemand die er al voor gaat?
Ik ben volgende week een weekje vrij en denk dat 'ie aan het eind van de week wel staat ja! Je moet toch wat om het in deze tijden een beetje gezellig te maken
Jaaa hij was leuk!
Thanks voor de tip, ik weet wat ik morgen ga doen
Die vent is echt te lekker haha. Idd een geweldige film.
Nou inderdaad haha
@Vesta en @Classique: willen jullie wel je boom hier posten als hij staat? Dan kunnen we meegenieten!
Ik heb een heel flauwe man die vindt dat de boom pas na sinterklaas mag komen. Dus ik zet de boom trouw elk jaar op 6 december haha. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de boom dan op 1 januari ook weer afbreek omdat ik er klaar mee ben haha.
Maar ik ben nu dus jaloers op jullie!
Voor wie 'm al heeft staan en graag z’n 15 minutes of fame beleeft.
edit: lol deze is ook grappig:
(ik ben guilty)
Ja, zal ik doen! Mijn zusje is dol op kerst (en kerstbomen versieren) dus ze komt me volgend weekend helpen
Heb vanmiddag Holidate gekeken en heb in tijden niet zo gelachen! Wat een onwijs leuke film zeg. En wat een gigantisch lekkere vent haha.
Eens! Inderdaad een knappe man, niet zo’n typische ‘knappe’ man die in dit soort films altijd zit.
Oh ik dacht dat deze pas in november online zou komen! Maar nu dus al?
Wat een fantastisch nieuws