Het is bijna Kerstmis!

It’s time.

19 likes

Ja oké lekker wazig, maar stoplicht sprong opeens op groen.
:christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

11 likes

Skyradio is vroeg dit jaar met de kerstradio

https://www.ad.nl/show/sky-radio-tuigt-kerstradio-nu-al-op~a8f2f221/

2 likes

Zijn er al tuincentra open met kerstshows?

JAAAAA!!! vorige week vrijdag is de Stox Kerstafdeling geopend.
Ofja in Roermond

1 like

Ik denk dat ik dit jaar de boom lekker vroeg en extravagant op tuig. De boom maakt na kerst plaats voor een box (nu 14wk zwanger) en die box zal er vast wel tot na dec. 2021 staan :pleading_face: Dan wordt kerst 2021 dus wat ingetogener.

Mijn man en ik zijn beiden mega kerst liefhebbers. Onze droom is al jaren zo’n extreme Amerikaanse kersttuin. Nu we een eigen huis hebben gaan we het proberen. Whooooo zin in!

Mn droom:

25 likes

@Hedwig zelfde gedachte hier. Ik wil midden (begin?) november de boom hebben staan zodat ik er lekker lang van kan genieten. Ben uitgerekend eind jan/begin febr en hij moet dit jaar dus begin januari weer afgebroken worden… als de baby vroeger komt lukt dat opruimen sowieso niet meer en staat de boom anders nog tot de zomer :sweat_smile:

2 likes

Jaa, leuk. Heb echt zin om mn uitgedoste huis straks te posten. LOVE kerst.

Ik heb echt niks met kerst maar zo’n hysterisch versierd huis qua lichtjes vind ik dan wel weer vet. Zolang er geen opblaas kerstman etc in de tuin staat.

1 like

Ik neem het mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zo INEENS begint het intens bij me te kriebelen en heb ik zo’n zin in kerst!
Vanwege een 1,5 jarig kind en kleine woonkamer doen we geen kerstboom dit jaar, dus ik ben al van alles aan andere kerst deco inspiratie aan het opdoen op pinterest. Misschien maandag maar vast naar de kerstshow.

5 likes

Het eerste wat ik zei toen ik hier kwam wonen,
ooooh deze hoek is perfect voor een kerstboom!!!
Zin in :christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

Terwijl verder heb ik niks met kerst, maar houd wel van allemaal kerst deco.

20 likes

Misschien zo’n kerstboom - canvas oid ophangen? Lijkt het toch een beetje alsof er een boom staat haha

4 likes

Groetjes van mijn kerstmok! Gekocht bij de Bosrand (tuincentrum). Heb ook de kerstman versie en die is net zo fantastisch en fout.

13 likes

Ik mag niks kerstigs in huis doen tot december maar dit gezellige kussentje is m’n vriend nog niet opgevallen. :partying_face:

42 likes

Wat een leuk hoekje! :heart_eyes:

3 likes

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de kerst maar ik woon nu op mezelf en ik wil eigenlijk een hysterische kerstboom. Nu heb ik net allemaal veel te dure vondel kerstbellen in mijn winkelmandje gestopt online. Kan echt niet maar zo leukkk

7 likes

Super leuk! Ik heb dat vorig jaar ook gedaan en ga dit jaar nog meer kopen. Ik heb nu ook de luipaard piek van vondels, vind hem zo leuk! Zodra m’n boom staan zal ik eens een foto plaatsen

1 like

Cadeau van mn vriend :heart:

14 likes

Ook een kerstkaars met dezelfde lid :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes