Ja precies, ik snap het allemaal wel hoor. Ik denk dat voor mijzelf kerst niet echt impact zal hebben omdat wij het altijd met onze gezin vieren, maar kan mij voorstellen dat men minder lang blijft tafelen enz.
Oh hier had ik nog niet aan gedacht
Hopelijk mogen we dan wel in klein gezelschap wat doen, anders worden het echt lonely days.
Hopelijk een witte kerst dit jaar! Lijkt mij heerlijk!
Ik ben verhuisd sinds vorige kerst en ben al sinds de verhuizing aan het nadenken over waar ik kerstdecoratie wil hangen, en welke kerstboom ik wil kopen en welke kleuren ballen nu het beste passen. Kan niet wachten.
Ben vorig jaar met de uitverkoop nieuwe warme kleur kerstballen wezen shoppen. Kan niet wachten weer nieuwe bij te kopen (waarschijnlijk wel weer uitverkoop dan)
En ik wil weer een lindt advent. En heb mijn moeders advent geloof ik al 50% vol (we maken sinds vorig jaar een advent voor elkaar)
Oh wat leuk! Wat heb je zoal voor je moeder?
2 mini puzzels, ster sokken, kerstboom schuurspons, bruisbal en badpoeder. Het moet ook allemaal erg klein zijn en er precies inpassen, dus sommige moet ik over 2 dagen verspreiden of achterop plakken oid maar meeste past erin. Verder ben ik het even kwijt moet hem binnekort maar even boven halen
brb even de kerstboom uit de berging halen
Action heeft het begrepen!
Ondertussen in België nog geen pepernoot te vinden, laat staan een kerstkrans
Aah ik kijk nu de kerstspecial van call the midwife, zoveel zin in de wintermaanden.
Is dit topic dan nu officieel weer geopend? Het moment dat de Action bijpassende decoratie verkoopt is wel een belangrijk kantelpunt
Ik was vandaag in een tuincentrum en ze zijn de kerstshow al aan het opbouwen. Vanaf 10 oktober open
Mijn moeder is ook een bouwer in tuincentra en ze begint vaak in januari al met de voorbereidingen zoals spullen bestellen hahaha
Leeeuk! Heb inderdaad weleens op de radio gehoord van iemand die ook dat werk doet. Lijkt me wel fantastisch haha, sommige van die shows zijn zo mooi.
Vroeger was bij ons de Intratuin echt fantastisch maar helaas nu beetje saai
Ik heb al wel pepernoten in huis hoor! Je moet gewoon bij Nederlandse zaken (Hema, Albert Heijn) langs gaan Daar liggen ze al sinds eind augustus in de schappen (in Antwerpen dan toch).
In mijn AH helaas nog niet, haters! Normaal staat er wel zo’n stand van zo’n kruidnoten merk. Hema heb ik nog niet geprobeerd, dankje voor de tip!
Over 11 weken (!) is het 6 december! Voor mij de dag om de kerstboom van stal te halen, kijk er nu al naar uit haha.