Het is bijna Kerstmis!

Ahhhh ja! Dat was ook echt mijn doel dus dank je wel :grin:

En ik snap je vader! Vooral de eerste twee foto’s! Echt cute.

1 like

Leuk! Vooral je deur, zo cute. Ik wil ook ieder jaar zo’n krans ophangen maar ja, die is binnen een uur van de deur getrokken hier :roll_eyes:

1 like

Ik heb het geluk dat mijn voordeur niet aan de straatkant is, maar anders weet ik ook niet of ik het gedaan had. Jammer wel

Mijn kat gister, de hele dag lag hij te chillen onder de kerstboom! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Wat een lieverd. Mijn katten klimmen alleen maar in de boom en tikken de ballen er uit.

1 like
Días de Navidad

Haha, ja, iedere aflevering is het in het begin énorm wennen aan de oudere versies van de personages. Het duurde ook even voor ik doorhad wie wie nu weer was.

Dit topic kwam bij mij ineens omhoog als suggestie met twee ongelezen berichten dus ik dacht even “o ja is het alweer zo ver?!” maar helaas.

Ik zat net op de fiets richting een supermarkt en miste de oliebollenkraam voor de deur. En toen de warme sfeer in december. :unamused:

5 likes

Zei je oliebollen? Ga ze NU kopen.

1 like

WAAR

Hahaha in de Efteling. Sorry. Heb je weinig aan.

On my way :weary:

:partying_face: :heart:

2 likes

@Dombo is klaar voor Kerst

2 likes

Hahahah oh jazeeeeeker

Zag dit topic ineens met ongelezen berichten omhoog komen, altijd even checken dan natuurlijk

2 likes

Duh!

13 likes

:joy:

Voor wie het alvast in de agenda wil zetten: Hema verkoopt de kerstspullen vanaf week 41.

7 likes

Ik wilde naar deze 365-dagen-per-jaar-kerstwinkel in Berlijn, maar hij was vanwege Corona een uur eerder dicht en toen waren we te laat :sob::sob::sob:

15 likes

Ik ben zo bang dat kerst dit jaar een stuk minder leuk gaat zijn met corona.

2 likes

Ik denk ook dat er maatregelen van kracht blijven met Kerstmis om te voorkomen dat men complete familiediners host en kroegen een kerstparty gaan organiseren. De overheid zal echt niks versoepelen want dan denkt heel Holland dat alles weer normaal is en wordt januari een drukke maand in het ziekenhuis. Maar ik hou zo van Kerstmis en de gezelligheid ervan :frowning:

2 likes