Hahaha. Ja dat red ik niet vrees ik. Wat voor onderwerpen doe je en hoe pakken jullie het aan?
Mocht je er iets voor willen betalen, kan ik je een PB sturen van een quizorganisatie die een eindejaarsquiz verkoopt. Ik heb meerdere malen deelgenomen aan hun quizzen & vorig jaar ook de eindejaarsquiz over 2018 gedaan, en zijn altijd superleuke vragen! Zag van de week voorbij komen dat je die van 2019 kan aanschaffen.
En wat zijn de kosten daarvoor?
oe mag ik ook een pb?
hee een viktor en rolf kerstbal♥️
Wow! Ben benieuwd hoe de V&R bij mij gaat hangen.
Ik wilde graag nog mijn boom laten zien maar kreeg alleen maar leipe foto’s. Met de telefoon van m’n vriend is 't toch gelukt
Ik heb net Días de Navidad gekeken (mini-serie op Netflix). Waw, heel mooi. Geen typisch kerstverhaal/-film, maar wel gewoon een erg mooi verhaal dat zich op kerst afspeelt. In het begin wat traag, maar ik heb uiteindelijk tranen met tuiten gehuild .
Wow, zo leuk! Waar heb je hem vandaan?
Tuincentrum het Oosten in Aalsmeer!
Wow dit is echt de beste kitsch-kerstboom die ik ooit heb gezien
Mijn vader zei dat hij gisteren the Holiday had gezien en dat mijn huis hem qua knusheid deed denken aan het huis in Engeland, dus ik wilde nog wat foto’s delen:
(Ohja, naast mijn huis staat een scherm met de ‘skyline’ van mijn stad, inclusief vogelpoep, hahaha)