Het is bijna Kerstmis!

Hahaha. Ja dat red ik niet vrees ik. Wat voor onderwerpen doe je en hoe pakken jullie het aan?

1 like

we hebben via Kahoot wat in elkaar geflanst

2 likes

Mocht je er iets voor willen betalen, kan ik je een PB sturen van een quizorganisatie die een eindejaarsquiz verkoopt. Ik heb meerdere malen deelgenomen aan hun quizzen & vorig jaar ook de eindejaarsquiz over 2018 gedaan, en zijn altijd superleuke vragen! Zag van de week voorbij komen dat je die van 2019 kan aanschaffen.

En wat zijn de kosten daarvoor?

oe mag ik ook een pb?

€40!

@Roguee zeker!

Niet helemaal tevreden maar misschien pas ik de komende dagen wel nog wat aan…

17 likes

hee een viktor en rolf kerstbal♥️

5 likes

Wow! Ben benieuwd hoe de V&R bij mij gaat hangen.

Ik dacht even dat het mijn huis was voordat hij helemaal in beeld was😂

3 likes

Hier staat ook eindelijk alles🎄

8 likes

Ik wilde graag nog mijn boom laten zien maar kreeg alleen maar leipe foto’s. Met de telefoon van m’n vriend is 't toch gelukt :grimacing:

Leipe lampjes

17 likes

Ik heb geen goede foto’s nog maar dit is mijn gingerbread collectie.

35 likes

In Berlijn :blush:, helemaal in de kerststemming!

10 likes

Ik heb net Días de Navidad gekeken (mini-serie op Netflix). Waw, heel mooi. Geen typisch kerstverhaal/-film, maar wel gewoon een erg mooi verhaal dat zich op kerst afspeelt. In het begin wat traag, maar ik heb uiteindelijk tranen met tuiten gehuild :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Favoriete kerst ornament van dit jaar

34 likes

Wow, zo leuk! Waar heb je hem vandaan?

Tuincentrum het Oosten in Aalsmeer!

18 likes

Wow dit is echt de beste kitsch-kerstboom die ik ooit heb gezien :heart:

Mijn vader zei dat hij gisteren the Holiday had gezien en dat mijn huis hem qua knusheid deed denken aan het huis in Engeland, dus ik wilde nog wat foto’s delen:

(Ohja, naast mijn huis staat een scherm met de ‘skyline’ van mijn stad, inclusief vogelpoep, hahaha)

afbeelding

16 likes