Het is bijna Kerstmis!

Dit jaar zet ik geen boom neer, maar dat is wel een van de redenen dat ik voor een kunstboom kies.

Mijn boom, had van mij nog wel wat voller gemogen maar ik had al een klein vermogen aan ballen uitgegeven :sweat_smile:

14 likes

Oh dat wist ik niet! Goed dat je me er op wijst!

Oh ik weet het ook niet hoor! Zat ondertussen wat meer te lezen en zag ook dat het bijv niet zozeer giftig zou zijn maar dat het gevaarlijk kan zijn als ze scherpe naalden doorslikken? Ik weet het niet goed hoor, dacht dat doorgewinterde kattenmama’s met kerstbomen er meer van kunnen vertellen :blush:

Lijkt me echt een leuk idee voor volgend jaar!

Ben nog lang niet klaar met versieren, maar het wordt steeds kerstiger :heart: Nu een slinger aan de balk gehangen. Hij is wat witter dan ik hoopte (hoe geler, hoe beter is mijn motto haha), maar ik ben er alsnog heel blij mee.

Edit: we gaan nog wat van de kerstboom knippen zodat het rolgordijn weer dicht kan :sweat_smile:

15 likes

@Dubbelepunt ik wilde ook Dille & Kamille zeggen!

Inderdaad. Dille en kamille heeft die dit jaar weer!

Als jij kookt wil ik best wel komen eten :grin:

Heb een hekel aan bomen met circa 10 hangers :face_with_hand_over_mouth:

30 likes

M’n vriend moppert dat er “ook al” kerstverlichting op de wc hangt :woman_shrugging:

Schijnbaar heb ik verkering met Scrooge.

15 likes

Mijn schoonfamilie is ZO ongezellig. Ik heb al een paar keer gevraagd wat we met kerst doen zodat ik voorbereidingen kan gaan treffen. Love it om lekker door alle magazines te bladeren, op zoek naar lekkere hapjes.

Maar echt niemand reageert. Gewoon 0,0. Nou dan gaan ze maar naar de snackbar ofzo.

Redelijk tevreden met m’n boompie

10 likes

En @wompie en @Toeptoep
Ohh natuurlijk, stom dat ik daar niet aan gedacht heb, haha!
Bedankt, ik ga op zoek :smiley:

Je brengt me op een idee :star_struck:
M’n vriend zal waarschijnlijk dezelfde reactie hebben als die van jou :roll_eyes: mannen…

1 like

Trots op mijn zelfgemaakte krans

25 likes

Glühwein en twee kerstbomen. Ik ben een gelukkig mens.

9 likes

Joeee ik kom eraan!

1 like

Ik vind die kerstreclame van de appie zoo leuk, ‘sarpassio’ :joy::heart_eyes:

3 likes

Ik wil graag met kerst een soort pubquiz doen met familie. Iemand een idee waar ik dat op internet kan vinden?

wij ook! zijn hem nu zelf aan het maken🙈

sorry je hebt niks aan deze reactie, was even enthousiast haha