Het is bijna Kerstmis!

Vandaag nog een huis vol Sinterklaasvisite, maar morgen ga ik hem eindelijk neerzetten :dancer::dancer::dancer:

Als je in de buurt van leeuwarden woont, is de kerstmarkt in de blokhuispoort (oude gevangenis) wel echt een aanrader. Niet super groot maar wel gezellig en een mooie locatie!

Onze kerstboom is nog niet af, maar we kunnen pas weer verder als we nieuwe dingen hebben gekocht :sweat_smile: Vorig jaar hadden we een iets kleinere boom en daarom hebben we nu wat meer nodig om hem lekker vol te hangen. We hebben naar onze smaak veel te weinig lampjes erin, maar we hadden helaas niet meer lampjes. Om het te compenseren gaan we door de rest van de woonkamer/het huis lekker veel andere dingen met licht hangen.

We wilden trouwens een kerstboom van de Ikea (mijne vorig jaar in Breda gehaald en dat was echt een geweldige boom, ging totaal niet hangen en super stevig) maar die waren al uitverkocht toen we bij de Ikea aankwamen. We hebben daarom maar snel een op de terugweg bij de Hornbach gehaald, maar het is echt een schijtboom, heb het idee dat een groot deel van de naalden al van de boom af zijn gevallen.

9 likes

Ik vind dit fantastisch.

Lekker duidelijk maar daar staat een sterretje in

9 likes

Die kaarsjes :heart_eyes: Zonde om aan te steken!

Mijn ouders kwamen het oude treintje van mijn broer tegen in een doos en hebben hem onder de kerstboom neergezet :heart: Ben echt fan van het huis van mijn ouders tijdens kerst.

27 likes

ik ben ook fan! haha

Huh bij ikea breda alles al uitverkocht😱 afgelopen vrijdagavond geweest en toen waren er nog zoveel… bizar hoe snel dat is gegaan

Nee, in Heerlen! Ze hadden ze sinds vrijdag en gisteren was dus alles al uitverkocht. :cry: Mijn vriend had hem vorig jaar heel laat in Breda gehaald en toen waren er ook nog heeeeel veel kerstbomen. Ik geef de Duitsers de schuld haha.

Oooh dacht al haha. Zo balen dat ze uitverkocht waren, ik ben ook echt groot fan van de ikea bomen! Volgende keer weer naar Breda dus!!!

Heeft iemand een tip voor mooie klassieke rode ketstballen van glas? Waar vind jij de mooiste?

Kringloop!

1 like

Hij staaaaaat :heart:
Alleen de Candy Canes missen nog, maar die waren roze gekleurd na 3 jaar :grimacing:

36 likes

19 likes

Ik had een paar hele mooie bij de Intratuin gezien maar daar is alles wel heel prijzig…

1 like

Yess ik kom ook even foto’s van m’n boom en lichtjes spammen

14 likes

Hier staat hij nu ook!

Klokje is nog van mijn oma geweest en heeft een ereplekje gekregen.

Mijn katten zijn helemaal happy;

heerlijk plekje die kerststal :blush:

Lekker drinken én slopen:

25 likes

Ik heb vandaag het nieuwe kerstalbum van Robbie Williams geluisterd. Aanradertje als je van Robbie’s muziek houdt!

5 likes

Ik wil een andere piek, maar ik kan niks vinden.

Bonus cavia kerst foto

28 likes

Ik zoek nog leuke houten/natuurlijke hangers voor in de kerstboom. Heeft iemand tips? Heb al een aantal winkels gehad maar niets kunnen vinden

Zoooooo cute! :smiling_face_with_three_hearts:Ik heb gelezen dat dennennaalden giftig zijn, is dat bangmakerij of hoe gaan mensen met katten daarmee om?