Oei, goeie, bedankt!
Ik heb die gisteren ook gekeken en inderdaad wel echt slecht . En voor mij dit keer helaas meer ‘gewoon echt slecht’ i.p.v. ‘op een goede manier slecht’.
Mooie kerstballen heb je erin!
Deze is perfect!
Duitse mannelijke versie van Sugar Lee Hooper kan zo terecht bij de Oosterburen variant van ‘Man Bijt Hond’ of ‘Mijn man heeft een hobby’
Ik lees net dat er een vervolg komt op The Christmas Chronicles! We moeten wel wachten tot volgende kerst.
Is die omschrijving nodig?
6 uur bezig geweest vandaag, verliefd op het resultaat (als ik mn eigen huisje heb neem ik wel een perfect gestylde wit/zilveren boom though). En ook nog samen onze hele kerstcollectie uitgezocht en 2 volle dozen voor de kringloopwinkel gesorteerd
Die wil ik ook !!
Weet iemand waar je een betaalbare kunstboom kan kopen met hoge stam/waar de takken pas hoog beginnen? Ik zag er 1 bij argos, maar die verzendt niet naar Nederland.
Geen idee maar waarom bestaan deze? Als in, wat is het nut van zo’n hoge stam? ( No offence ben echt nieuwsgierig)
Nieuwsgierige huisdieren neem ik aan
Haha wat een uitvinding. Ik heb alleen kartonnen en papieren dingen in mijn gewone boom hangen. Hoef ik ‘m alleen iedere ochtend weer even overeind te zetten zonder schade
Ooo vandaar! Oh klinkt wel als een goed idee… huisdieren en peuters…
Succes met zoeken!
Ik heb inderdaad geen idee, ze zijn ouder dan dat ik ben haha
Oh dat is misschien nog een beter idee! Mijn poezen weten er denk ik sowieso wel in te komen.
Wat een leuke ballen en je piek!
Ik heb wel iets soortgelijks bij intratuin gezien. Wel een stuk smaller.