Het is bijna Kerstmis!

Oei, goeie, bedankt!

1 like

Ik heb die gisteren ook gekeken en inderdaad wel echt slecht :joy:. En voor mij dit keer helaas meer ‘gewoon echt slecht’ i.p.v. ‘op een goede manier slecht’.

1 like

Mooie kerstballen heb je erin!

1 like

Ik heb een hysterische (veel te dure) Nijntje-kerstbal gekocht voor mijn dochter.

28 likes

Deze is perfect!

1 like

Duitse mannelijke versie van Sugar Lee Hooper kan zo terecht bij de Oosterburen variant van ‘Man Bijt Hond’ of ‘Mijn man heeft een hobby’

1 like

Ik lees net dat er een vervolg komt op The Christmas Chronicles! We moeten wel wachten tot volgende kerst.

2 likes

Is die omschrijving nodig?

2 likes

6 uur bezig geweest vandaag, verliefd op het resultaat :smiling_face_with_three_hearts: (als ik mn eigen huisje heb neem ik wel een perfect gestylde wit/zilveren boom though). En ook nog samen onze hele kerstcollectie uitgezocht en 2 volle dozen voor de kringloopwinkel gesorteerd

21 likes

Die wil ik ook !!

1 like

Weet iemand waar je een betaalbare kunstboom kan kopen met hoge stam/waar de takken pas hoog beginnen? Ik zag er 1 bij argos, maar die verzendt niet naar Nederland.

image

1 like

Geen idee maar waarom bestaan deze? Als in, wat is het nut van zo’n hoge stam? ( No offence ben echt nieuwsgierig)

2 likes

Nieuwsgierige huisdieren neem ik aan

2 likes

@Crystalfire Ja voor nieuwsgierige huisdieren inderdaad!

2 likes

Haha wat een uitvinding. Ik heb alleen kartonnen en papieren dingen in mijn gewone boom hangen. Hoef ik ‘m alleen iedere ochtend weer even overeind te zetten zonder schade :rofl:

4 likes

Ooo vandaar! Oh klinkt wel als een goed idee… huisdieren en peuters…:raised_hand_with_fingers_splayed:

Succes met zoeken!

1 like

Ik heb inderdaad geen idee, ze zijn ouder dan dat ik ben haha :grimacing:

1 like

Oh dat is misschien nog een beter idee! Mijn poezen weten er denk ik sowieso wel in te komen.

Wat een leuke ballen en je piek! :heart:

Ik heb wel iets soortgelijks bij intratuin gezien. Wel een stuk smaller.

1 like