Het is bijna Kerstmis!

Jaa die is super leuk. In een avond uitgelezen, vaak om moeten lachen

1 like

Wibra had me toch leuke kerstspullen :heart_eyes:
& lampjes vd Action.

3 likes

Heeft iemand tips of ervaringen om zo’n wit laagje over je kerstboom te krijgen met spuitsneeuw o.i.d.?

rkstbmwit

Ik spuit altijd een laagje met zo’n bus nepsneeuw. Werkt altijd prima!

1 like

We gaan rond deze tijd één keer overnachten in een Belgische stad (Brugge, Gent of Brussel) en we willen voor het eerst een Duitse kerstmarkt bezoeken. Wie heeft een tip voor Duitsland? Liefst niet te ver over de grens, want we hebben daar nog geen rijervaring en we willen misschien op één dag retour. We houden van oude gebouwen/centra. Münster lijkt me wel wat, maar is best nog ver…

Ik vond Essen heel erg leuk! Daarnaast is rijden in Duitsland echt fijn, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken!

1 like

Munster is leuk! Heel pitoresk.

1 like

@DeFourneau Essen en Münster zijn inderdaad allebei heel leuk! Vind zelf Duisburg en Düsseldorf ook heel leuk. :slight_smile:

1 like

Jaaaaaa kheb ook een beetje kerst in huis. Ivm box een miniboompje haha

29 likes

Ik heb net deel 3 van A christmas prince gekeken, die staat sinds vandaag op Netflix. Weer een slechte, maar toch geweldige kerstfilm :heart_eyes:

3 likes

Boom en poezekind

32 likes

Denk er wel aan, winterbanden zijn verplicht in Duitsland nu.
Heb je ze niet en krijg je een ongeluk wat niet eens jouw schuld is, krijg je toch de schuld.

Alle ballen en versieringen van de Wibra en lampjes van de Action :blush:

12 likes

24 likes

Heel mooi! Waar heb je die mooie dierenhangers met pailletten vandaan?

Kerstboom staat

Kerstkindje ligt
IMG_1757

25 likes

Onze boom staat ook, van de IKEA

14 likes

:heart_eyes: kerstfilms. Eerst a christmas prince, nu the royal wedding. Lekker fout!

Ik heb vandaag the royal baby gekeken.

1 like

Thanks!
Ik heb er een aantal cadeau gekregen (zoals die soort zeemeermin), maar de dieren koppen zijn van Sissy Boy! Dit jaar gekocht.

1 like

Dankje!

1 like