Het is bijna Kerstmis!

Oldenburg is ook leuk! Ook een leuk centrum om daarna nog even te winkelen.
En Leer is idd ook gezellig.

1 like

Chaos, just how I like it

28 likes

Yes morgen de boom opzetten, zo’n zin in. Vanmiddag nog even paar leuke dingen gehaald.

Mijn vriend wil een nieuwe boom kopen. Zo eentje die er heel echt uit ziet. Maar ik vind het zo zonde van onze €15 Hema boom. Ja het is een schraal ding vergeleken met al die nieuwe versies maar weg doen vind ik ook niet leuk. Misschien mijn broertje eens peilen of hij een boom wil.

Wat leuk de pauw! :star_struck:

1 like

Met een cheesy kersfilm op tv de laatste hand gelegd aan het kerstmenu. Meteen alles besteld. Ik ga al een paar jaar niet meer naar de supermarkt rond kerst en dat bevalt prima. Gooi alles online in mn mandje en mijn vriend haalt het op.

6 likes

En hij staat

17 likes

Heel blij met mijn kussenhoes voor op de slaapkamer. Van de h&m!

12 likes

Ik kwam dit tegen in iemand zn vensterbank :heart_eyes::heart_eyes:

33 likes

Wat ga je maken? Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken :blush:

Die Disney animator poppen :heart:

1 like

Vooraf venkelsoep met gegrilde portobello. Dan een doperwten stamppotje met gegrilde coquilles en pancetta. Als nagrecht heb ik eton mess met stoofpeertjes op staan. Niets ingewikkelds, dan eet mijn peuter er hopelijk ook van :sweat_smile:

2 likes

Klinkt wel heel lekker, dankjewel!

1 like

Aaaah ja die zag ik begin november al! Vlakbij station

Fuck it, ik heb al lang genoeg gewacht. Heb net een uur intensief geleerd voor school, nu ga ik mezelf belonen met de slaapkamer versieren :joy: Zaterdag gaan we naar het tuincentrum om de boom te halen en de rest van het huis versieren: een van mn favo dagen van het jaar!

10 likes

Vandaag de eerste kerstmarkt gedaan :grin:. Brussel.

HIJ STAAT!
In m’n eentje een boom van 2 meter in de auto en vervolgens m’n appartement gesleept. En zelf in de standaard gekregen, kaarsrecht en zonder ongelukken. Ik ben blij.

Zie hier het hysterische resultaat. Incl mooi glitter filtertje van insta.

46 likes

Echt heel mooi!

1 like

Onze kerstboom staat sinds zaterdag ook!

En deze werd vandaag bezorgd :heart_eyes:

18 likes

Jazeker! Hij is nog niet zo lang uit geloof ik. Normaal koop ik nooit boeken nieuw, maar een kerstboek/nieuw boek uit de Shopaholic-serie MOET ik gewoon in mijn bezit hebben :smiling_face_with_three_hearts:

1 like