Herkenbaar! Elk jaar een struggle…
Ik woon op mezelf maar ik heb mijn vader het laten doen
Ik heb net een boom gekocht. Van drie (!) meter. Eventjes een omg op mezelf
Wil iedereen zijn kerstboom plaatsen als ie af is? Vind ik zo leuk om te zien .
Ik zet die van ons aankomende donderdag of vrijdag, kannieeewachten
Ja leuk!
Ik ben nu ook bezig
De mijne staat al een week vorig jaar geen boom gehad ivm wonen in het buitenland, dus had wat in te halen dit jaar. Maar de pauw in de top heet Gerard en de kraanvogel naast de boom heet Joost. Ik hou van bomen die kitsch zijn.
Staat er nou een pauw in de boom?! LOVE IT
Hahaha, ja! Je had het gezicht van m’n vriend moeten zien toen ik Gerard de pauw uit de opbergdoos haalde
Haha Gerard de pauw
Het erge is, m’n vader heeft Gordon de kerstduif als piek. Met zo’n lange verenstaart.
Vandaag voor het eerst een echte kerstboom gekocht, Servische spar ze vallen wel veel begreep ik… iemand ervaring mee? Hij staat nu paar dagen in de schuur. Waarschijnlijk gaan we hem donderdag versieren.
We hebben echt een heel klein boompje omdat er nog een kerstdorp omheen komt (ja… mn vriend heeft een hobby). Ik moet er echt aan wennen. Hij is van de zijkant ook mega scheef . Vind hem wel mooi, maar omdat ik van recht recht recht houd, zal ik nooit 100% tevreden zijn.
Edit; ik heb nog een hele doos ballen en hangers over
Het is verdorie alweer 1 december! Voor m’n gevoel moeten we nog minimaal 2,5 maand voordat het kerstvakantie is, maar het zijn nog maar 3 weken.
Ik zag kleine boompjes bij de albert heijn, dus als het lukt met de kinderwagen neem ik er morgen eentje mee haha. In een grote tas ofzo.
Yesss vanmiddag mijn vriend meegesleept naar het tuincentrum en een (echte) kerstboom gekocht. We wilden graag een kunstboom, maar gaan die vlak na kerst in de aanbieding eentje kopen denk ik. Hij staat nu nog kaal in de kamer, even opdrogen en acclimatiseren en dan morgen of dinsdag versieren We hebben overigens zwarte kerstballen en slingers, en dan allerlei gekke ornamenten in gekke kleuren er tussen. (Vanmiddag nog een gouden wolf, een ananas, een blauw met roze kwal waarvan ik er net pas achterkwam dat hij 9 euro kostte , een luipaard print bal en een gouden tijger gekocht voor in de boom )
Ik heb zo veel zin in volgende week zaterdag, want dan gaan mijn vriend en ik eindelijk een kerstboom halen bij de Ikea